Alla inlägg under oktober 2008

Av bessibus - 3 oktober 2008 17:34

idag i skolan fick vi sminka hela dagen, vi skulle även göra hår och naglar.

jag jobbade med tiff.

här kommer bilder på mig, dvs det hon gjorde på mig, jag har inga bilder på henne men ska tigga åt mig så ni får se vad jag gjorde också.

här kommer iaf resultatet på mig. enjoy. kommentera gärna.

/e

Av bessibus - 2 oktober 2008 10:32

ja ni, torsdag är det idag, snart helg :D

väcktes den underbara tiden 07.10 typ.. av danne som fråga om jag va pepp på att supa lite. klart man är det eller?

nu tok ringer jag till mamma, som så snällt skulle ringa till doktorn. (skulle ha ringt sjävl men man kunde typ bara ringa mellan vissa tider och jag hadfe tänkt sova då) för jag ska dit och lämna ett urin prov, tror nämligen att jag har urinvägsinflamation, så om jag ahr det får jag börja med det efter helgen ;)

så, sen ska jag till skolan, börjar vid 1, ska ha samhäll i 1h typ sen får man gå hem :D skön dag, ska hem o plugga lite hade jag tänkt.

måste ju åxå säga att värdet är väl det tråkigaste ever. mitt mysiga höst väder känsla försvann när det började regna.. så jag drömmer mig mot sommaren och lägger en en skön låt.

Corinne Bailey Rae- Put Your Records On

aja, ha en underbar dag peolpe.

/e

Av bessibus - 1 oktober 2008 18:51

flickorna nu då?

vilka är mina favortier bland flickorna då?

anna bergendahl är en stor favorti i mitt hjärta
men även dessa 2
loulou och sepideh

Av bessibus - 1 oktober 2008 18:43

här kommer mina faviroter bland killarna iår
johan palm och lars eriksson.

helt sjukt bra!

Av bessibus - 1 oktober 2008 14:11

hej alla, därute som läser min blogg, ville bara tacka alla er 153 UNIKA besökare jag hade denna månad. och för er som inte fattar vad unika är, så är det asså 153 helt olika människor som kollat min blogg.
samma person kan ju ha kollat fler ggr men bara räknats en ggn, har inte kollat den totala besökningsstatistiken, men som sagt, tack till alla er 153 pers som kollat, det betyder mkt :)

Ovido - Quiz & Flashcards