Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

aaarrh!

Av bessibus - 7 oktober 2008 21:38

jag vet inte vad jag känner eller tycker just nu.

jag orkar inget! asså psykiskt, allt är ju bara fel, helt upp o ner vänt.

det jag trodde jag skulle tro på är ju bara helt fel. den jag trodde man kunde säga saker till kanske man inte kan. helt cp. känner jag nu.

det är ju bara stört, jag orkar inte, vf ska allt hända mig! vf kan dom inte gå på ngn annan. nej jag snackar inte om mobbing, utan allt annat

tex. vf en fågel skiter på en, eller vf blixtlåset går sönder osv.. fast inte sånna saker.


mitt liv har börjat gå mer o mer fel, det är fel hemma, fel med min pappa, fel om mitt drickande, jag lovar jag kommer bli som min pappa en dag. och det vill jag inte för han kan gå å dö.. fel om allt, det är bara helt fel! och jag orkar inte det. jag orkar inte med skiten längre, jag blir mer o mer ärlig fast ändå inte. det är ju bara sääär.

skriver inte ens om ngt bra nu ju, bara skriver ifrån mig mina aggrissioner och hoppas på ett bättre väl mående. good luck.. jag menar det lär ju inte hända p åett tag..

ska fixa en tid på ungdomsmottagningen med, för x antal saker, oh jag orkar inte med det. alls, men det är behövligt nu.

jag gör saker för fel anledningar helt enkelt nu för tiden.

har jag blivit en sämre människa? visar jag mitt rätta jag? eller gör jag bara allmäna dumma fel? typ? ngn som kan svara på det så är jag glad..


kände för att kolla mitt horoskop för denna vecka tidigare idag för att se om ngt kan stämma typ.. så här stod det:

Tidigt på denna vecka märker du att du måste avstå från något roligt för att kunna känna ett lugn under resten av veckan. Kanske är det något som måste göras som du har skjutit framför dig och som nu har blivit akut. Det känns tråkigt, men det är en skön känsla att kunna bocka av detta på din att-göra-lista. För övrigt är det en ganska händelselös vecka, med få överraskningar.


stämmer det ja det återstår ju att se. bara låta veckan flyta på liksom.

appropå det så ska jag nog inte till skoan imorgon, utan jag blir nog ehmma en dag till. känner att det är behövligt. så jag är frisk ordentligt sne, inte halv frisk går till skolan o så blire värre..

det är ju aldrig bra.

får besök av sara imorghon om inte annat, gullungen, ska komma o lämna papper. tack baby.

aja. pallr inte skriva mer ska va lite social med lite folk nu, ha det bäst, ska försöka med det själv.

/e

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards