Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

music is the air that i breath, the blood that comes thru my viens that keeps me alive..

Av bessibus - 7 oktober 2008 13:14

ja ni, jag är fortfarande sjuk, det är verkligen inte kul! jag hatar det rent ut sagt! men jag tror att det börjar ta sig långsamt men säkert, får se om jag pallrar mig till solan imorgon eller om jag bli hemma ngn dag till..

tro på det eller ej men jag vill till skolan, det finns verkligen inget att göra här hemma, jag klättrar snart på väggarna! jag har sett på film, petat i mig lite mat, drukigt hur mkt vatten som helst, snyter mig som fan, äter piller gör jag också. allt för att bli frisk. ska ta och duscha lite tror jag, man brukar må lite bättre efter sånt, har jag för mig det lättar iaf i näsan då. så ngt bra kommer det ju med, om man bortser från bättre hygien.

ska nog också göra mig lite te. får se om jag sätter mig på balkongen en stund, frisk luft skulle inte skada + att det är ju så sjukt fint väder ute och se verkar vara ganska så skönt ute på balkongen om man klär på sig lite. skulle döda för en lång promenad i solen, men orkar inte med det. jag har ju typ ingen ork till ngt. står upp i en kvart och jag är "död".

sen ska jag väl ta i och göra det sista typ större delen av 1600-tals arbetet, vi ska kolla in modet i hår, kläder och make up under denna tid och skriva ett a4 om det. började fixa fakta häromdagen, skulle fixa ihop det igår men det gick inte bra och jag tappade lusten totalt. så det är ganska passade för mig att jag är förkyld som få.


musik är ju en väldigt stor del i mitt liv, jag älskar musik i de mesta former och man hittar oftast mig med musik i mina öron. har nästan alltid musik i mina öron när jag är hemma, när jag ska ngn stans och allt sånt. tackar dom som kom på mp3er o ipoder. och allt liknande. musik överhuvudtaget kanske. idag har jag lyssnat vädligt mkt på rock i alla former, det jag lyssnade på igår gäller även idag.

så en låt som jag lyssnar ganska så mkt på nu tänkte jag tipsa er med.

Green Day - Time Of Your Life

det han säger i början är så himla  bra, och jag känner själv igen mig i det,

music is the air that i breath, the blood that comes thru my veins that keeps me alive.. 

enjoy. ha det bra allihopa.

/e


 
 
Ingen bild

saarat

7 oktober 2008 18:18

haha, jag står i en kvart och jag är "död" haha xD förlåt inte roligt men det lät roligt ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards