Alla inlägg under februari 2009

Av bessibus - 10 februari 2009 15:34

ja då ska ni börja akta er, biffarna på friskis, snart kommer jag o klår er..

(önsketänkande, jag är ju så himla klen!!)


                                   


friskis kort fixas förmodligen idag.


så vad hände rnu, kom nyss hem kollar igenom bloggar, sidor, mm.

ska stra sätta mig o plugga lite. måste ju göras.


avslutar detta inlägg nu med en snygging.

tjenixen people. ha en fortsatt trevlig dag ;D

/selin


Av bessibus - 10 februari 2009 11:57

ja folket verkade som bortblåst igår! vad hände här^^


dagen började bra, sovmorgon, sköönt! klev upp åt lite sen iväg med p till fyrishov för att friskis pass. mkt skönt.

den sen o åt o nu ska jag hoppa in i duschen , känner mig liite stressad, ska va på stan om 1h, men jag hinner det vet jag, jag är faktiskt väldigt snabb, och miin mor underskattar min snabbhet enormt!


efter mina besök ska jag hem o plugga o ta ett par korsningar i stan kanske, eller vänta på mor min så vi kan ta dom tillsammans.


till kvällen kanske jag ska hänga m p


nej allt för nu, duschen kallar.


solong suckers.

/selin

Av bessibus - 9 februari 2009 21:23

klockan börjar gå jag ska strax ta mig ngt att äta är lite hungrig.

sen bär de av in i mitt rum ska nog duscha lite sen ska jag plugga lite, skulle ha pluggat som en tok idag men gjorde jag det.. NEJ!? mer plugg imorgon dåra. men de ska nog gå.

de e liksom bara plugga på.

imorgon är schemat.

  • friskis pass på fyrishov m skolan, kl 10,00
  • hem duscha, äta, plugga
  • um, fler p-piller klockan 13,00
  • um, kurator 14,00
  • ev, följa sara till ackis?
  • hem, plugga!!!!!!

ja så ser min morgon dag ut, helt okej, liksom.

ikväll sk ajag nopg börja läsa robinson kruse.

hah de e så typiskt mig att vilja göra det som ska va kklart om typ 4 veckor medans de jag ska kunna om 4 dar inte alls verkar aktuellt i mitt huve.

dålig blogg dag idag, satsar på mer o bättre imorgon.

so long suckers.

/selin

Av bessibus - 9 februari 2009 17:53

ja i april förra året va jag i en STOR brolle period.

o kollade på lite klipp o kom på att jag såg han i sommras på sommarkrysset, med jonte som sällskap. kulkul^^

saknar sommaren den va hemsk men mkt kul.

så här ska jag bjuda på brolle - det är hon från sommarkrysset.

den som kan hitta mig i publiken äger^^ jag har en grön sån där regnsak på mig xD

/selin

Av bessibus - 9 februari 2009 17:05

skola idag då, de va drygt att dra, tänkte nästan stanna hemma, men gjorde inte de. :D

drog till skolan haha, o där visar det sig att världen är alltför liten! säger bara de. alla känner ju för faan alla!!!!

skolan flöt på. sara o jag mötte ihop m (haha kommer så kalla dig för) andersson, är så för efternamn, diggar de. :) haha.

sen mer skola o mer skit att göra.


efter skolan så drog jag o tiff till stadsbiblan o lånade robinsson kruse för ett svenska arb typ..

o sen mötte jag ihop med sara, va meningen att jag skulla följa henne till ackis gör att ta en gardasil spruta, men de blev inte så, hon som skulle ta va sjuk, så de blev data sal o kollande på fest bilder o sen mys i kafeterian i väntan på boman. som visade sig va hemma!


jaja, haha helt random nu, tror jag såg danne idag :P typ bara för att nämna de.


nej nu e de mat o plugg o kanske film som gäller. (om det hinns)

måste ringa till pettersson också om imorgon.

nej nu ska jag jobba på lite o va lite social.


tjenixen people. vi kanske hörs senare.

/selin

Av bessibus - 8 februari 2009 21:39

nej, bloggen har varit tråkig nu i helgen enligt mig iaf.

får ta o skärpa mig lite.

roligare o mer uppdaterad blogg på måndag blire dåra.

veckan som komemr lite kort kan jag dra.


mån:

skola, plugga.

tis:
"idrottsdag" friskis pass 10,00, um 13,00, kurator 14,00, ingen kör, plugga

ons:

skola, praktik, plugga.

tors:

skola, plugga som fan!

fre:

skola, prov.

LOV!!!


får se om de blir någe gallej, el inte.

hur som haver, sista inlägget för dagen iaf.

hoppas att ni får en bra start på nästa vecka.

/selin

Av bessibus - 8 februari 2009 19:33

ja jag har cp tråkigt. snackar m 2 pers o vill ladda på mobilen men folket kan inte svara.

tråkigt man kan ha. säger jag bara!

o plugga jag borde såå plugga! prov på fredag, har jag börjat plugga nej!

blir mkt plugg i veckan känner jag!

nej nu ska jag av lite social mot folket.

tjenixen people.

/selin

Av bessibus - 8 februari 2009 15:50

500 unika besökare nu, kul  :D tack till alla som läser :D

Ovido - Quiz & Flashcards