Alla inlägg den 10 februari 2009

Av bessibus - 10 februari 2009 17:39

jag har verkligen fått sommar känsla nu.

köpt friskiskort nu så man har fin kropp till sommaren.

kanske en som denna?


                        


okej kanske inte som denna men man kan drömma, för fin ären.      

och bestämmt datum att gå på sunrelax, tänk tropiskt-klimat inomhus, med god mat. så mys. 27-28 mars i färlia. är bokat för detta.


åh, jag vill ha vår o sommar nu!!!

jag ska lätt skaffa mig en jeans o kanske en skinn jacka, o en ny fin bikini kanske, som blir lite varitaion till den svarta jag har nu.


btw ngn som vill på festival i sommar?

jag FÅR!!! är jag lycklig eller lycklig. jag är LYCKLIG!!!

vill ngn med ngnstans?


allt från mig.

/selin

Av bessibus - 10 februari 2009 17:20

jag fixade kort nyss.

nu saknas ett hopprep o lite svettiga h på friskis o beach 09 kroppen är här. :D

Av bessibus - 10 februari 2009 15:47

seriöst, denna musik skrämmer mig, o jag brukar inte blir rädd av musik. med denna musik skrämmer mig o ger mig paranoida tankar som fan!!!

jag kommer må bra ikväll.. det säger jag ju.

alla märka ställen blir jag smått rädd för nu.

och känslan av att ngn kollar på mig är större än någonsin.

men tanken av att det som skrämmer mig är han, men han är så mysig så jag är itne så rädd för han.

för er som inte vet vem han är (talar om "fantomen" i filmen då då. så är det gerald butler. han är bla med i p.s i love you, attila, Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life, the phantom of the opera, 300. osv.


                                               


han e bara så mys!

  detta är då han i filmen fantomen på operan som låter så fult på svenska!



bjuder på musiken jag blir rädd för här.

de va allt för mig, nu ska jag dra till friskis med mamma o skaffa kort.

vi hörs senare.

/selin

Av bessibus - 10 februari 2009 15:34

ja då ska ni börja akta er, biffarna på friskis, snart kommer jag o klår er..

(önsketänkande, jag är ju så himla klen!!)


                                   


friskis kort fixas förmodligen idag.


så vad hände rnu, kom nyss hem kollar igenom bloggar, sidor, mm.

ska stra sätta mig o plugga lite. måste ju göras.


avslutar detta inlägg nu med en snygging.

tjenixen people. ha en fortsatt trevlig dag ;D

/selin


Av bessibus - 10 februari 2009 11:57

ja folket verkade som bortblåst igår! vad hände här^^


dagen började bra, sovmorgon, sköönt! klev upp åt lite sen iväg med p till fyrishov för att friskis pass. mkt skönt.

den sen o åt o nu ska jag hoppa in i duschen , känner mig liite stressad, ska va på stan om 1h, men jag hinner det vet jag, jag är faktiskt väldigt snabb, och miin mor underskattar min snabbhet enormt!


efter mina besök ska jag hem o plugga o ta ett par korsningar i stan kanske, eller vänta på mor min så vi kan ta dom tillsammans.


till kvällen kanske jag ska hänga m p


nej allt för nu, duschen kallar.


solong suckers.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards