Alla inlägg den 13 februari 2009

Av bessibus - 13 februari 2009 12:33

nej bra känns det inte i min mage!

prov idag o som jag har pluggat, men inget vill typ sitta.. det går när jag läser, då äre, men detta kan jag, de e lätt. kollar mig själv genom instuderings frågaor, vad händer då, jo det går åt helvete!

gjorde ett körkorts test på internet. fick ca 70% rätt där helt okej liksom så hoppas på att vårat prov liknar det någorlunda, annars blire, hej IG-barn!

HATA DETTA!!!!!!

låt denna dag bara gå fort o låt provet va lätt.. det har redan börjat skita sig i skolan nu. ett ig blir väl toppen på isberget o om jag får de blire mitt först, jag är ju fan ett VG-barn!!


orkar inte! men ska försöka va positiv.

nu ska jag kila till skolan o kolla på en sminkning, vi hörs. tjenixen!


/selin

Av bessibus - 13 februari 2009 10:21

ja ni har pluggat lite till o från nu den typ 9.

men det känns fortfarnade inte bra! :@

äter frulle nu, mums, jag älskar att vänta med att äta så man verkligen är hungrig när man äter.


nej nej, nu ska jag plugga lite mer.

hoppas att provet går bra, o vad kom jag nyss på? jo de är fre den 13:de :O haha, jag tror dock inte på olycka denna dag, alls. de e en dag liksom, precis om alla andra. men men, tjenixen people!


/selin

Av bessibus - 13 februari 2009 08:58

ja som rubriken lyder har vi passerat 700 (720)pers strecket denna månad, kuuul :D


sitter o dricker kaffe nu, ska strax äta ngt med, ska kolla in lite här  o kolla läget, ska sen gå å fixa mig o sen bara plugga mera. igen.

men sen äre slut på pluggandet ett tag, måste bara bli klar m svenska artikeln, kanske tar den på sön, eller sön dagen innnan. vi får se.


sen klockan 1, äre skola, först, makeup sak, o sen äte prov trafikkunskap :O hjääälp! jag vill itne ha detta prov, jag känner mig inte redo för de. alls. men inte mkt att göråt. bara köra på o göra sitt bästa. typ.


ska läsa igenom de igen, o kolla på de jag inte kan o köra instuderingsfrågorna igen.

sen får de gå som det går, det känns som att inget sitter, blir ngt irreterad på de!


nej nu kan jag inte sitta här mer, blir kanske dålig uppdatering idag.

men det får ni leva med.


ha en bra dag people :)

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards