Alla inlägg den 3 februari 2009

Av bessibus - 3 februari 2009 20:46

... men tänk de e typ 300 mornar, 300 kvällar, 300 dagar. när man tänker efter är det typ INGENTING! jag emnat 300. 300? de e 7200h om jag inte ränkade fel. de e liksom inte så mkt, tänmk efter, tänk nu inte på att de nästan är ett år utan tänk på dagarna, d ee liksom inte mkt.

ångest jag fick. om ca 300 dar e jag "vuxen" :o shit! haha

1,5 vecka tills sportlovet! ca 5 eller vad är de till påsken?

sen e vi ju typ klara med denna termin o de e sommar!

3 feb e de idag, 2 månader tills vi får börja flytta saker, 2 mån och 1 dag till de e satt att vi ska flytta! herre gud, helgerna eller ngn h om dagen ska så gå åt till att rensa här hemma! i mitt rum iaf, jag har ju så mkt skit. kläder, prylar, skivor, o annat som jag ALDRIG använder!

nej en stund av fredagen till att rensa kanske?

jo, jag tror jag för på det. det tar nog mer tid än va djag tror.


ännu ett rörigt inlägg av selin

Av bessibus - 3 februari 2009 19:31

ja ni, kören sög idag, de gick såå segt. o tessi din bajjs du va inte där, men jag sa att du ville följa med till vårt grannland (finland) de vill du väl? (a)


haha o vet ni vad jag upptäckte idag? jag är den 75 mest aktiva bloggen, i blogga gratis, haha, dvs jag ligger på 75 plats när det gäller att uppdatera m inlägg, alltså mest inlägg i veckan. på den listan ligger jag på 75:te plats. hah inte dåligt bloggat! haha.


nog om detta, imorgon äre praktik på åsa's mode eller vad det heter, tror att de är ngt sånt, hah fan va pinsamt om ngn av dom skulel läsa detta, typ helt omöjligt att det är så men ändå^^ mellan 11-18 så måste hitta ngn lunch el ngt.

o så har jag ju ingen trafikkunskap denna vecka så jag har sovmorgon! lycklig! börjar liksom 11! omg de är så välbehövligt.

o så tänker jag kanske "skita" i skolan på fre. har ingen trafikkkunskap o vet inte omjag orkar åka in för att se (?) på en makeup, kanske gör de, får se. har ju ngn dag att bestämma mig.


har även en läxa till sön(?) ska göra en 60-talsmake up knäppa kort på de o skicka till marina. eftersom de va de vi skulle göra idag på lektionen men vi såg ju på film ist som ni kan läsa längre ner. ska ha sara som modell om inte annat.


men men. nu ska jag göra min allmänt social på msn^^ vilket liv jag har just nu, o snacka med mor min om friskis kort!


kommer kanske in med mer musik vi får se.

 solong suckers

/selin

Av bessibus - 3 februari 2009 16:45

älskvärd musik!

Av bessibus - 3 februari 2009 15:56

jag lovade musik här kommer musik.

ni vet "theme" sången för livet enligt rosa?

hur som helst jag diggar den låten, den e liskom mysig.

så bjuder på den till en blrjan iaf.

den sjungs av anna maria espinosa och heter To Win My Love

Av bessibus - 3 februari 2009 15:44

haha besöksstatistiken, jag hatar skryt men herregud va ni läser, de är chockerande, från att typ varit en fall så är ni hur många osm helst! :O

skit kul. :D


denna dag då? jo pallrande mig upp vid tjugo i åtta åt frukost o fixade till mig o drog till skolan, där hade vi datorkunskap o sen låååång håltimme, för att sedan ha typ hantverk. där lyssnade vi på en 60-tals redovisning o så på film, factory girl. ganska så intressant film, fast jag tyckte att den gick lite segt ibland. men men, hade velat se slutet.

jag va dock tvungen att dra lite innan den slutat skulel till kuratorn för ännu ett samtal. de va lite jobbigt idag måste jag säga, men lugnt, jag överlever. känner mig stark men samtidigt väldigt svag när jag går dit, underlig känsla.

hah fick en ny tid så ska tillbringa ca 2h(!!!???!) där nästa vecka, ska dit om fler p-piller o kuratorn, haha eftervarann^^ lite kul.


vad hände ridag då? jo jag funderar grovt på att typ duscha o tvätta håret nu, men då har jag typ ingen lust att gå ut sen, det vet jag ju med mig, men vore väldigt skönt, o ska ta o pallra mig ut, måste hitta mitt pepp igen!

annars ska jag ringa mor o laga mat, får se va de blir e inte så hungrig.

dock grovt sugen på typ chips eller naturgodis. (tjockis) så kanske blir ngt sådant efter kören som är ikväll. o det tar mig långsökt (ingen aning om vad jag fick de ifrån) till mitt gitarr spelande, ska ta o ringa min moster om gitarren o prov spela runt lite, vore riktigt kul. vill verkligen lära mig de!

och sen typ skaffa min en helsvart gitarr *drömmer mig bort, lååångt bort*


hur som helst ber om ursäkt för att det är typ NOLL bilder här i bloggen men minnet e fullt, ska kolla om det går att kopiera in ngt. så det blir lite roligare än bara text.


annars ska jag nog tipsa omlite musik snart. ha det gott folk.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards