Alla inlägg den 11 februari 2009

Av bessibus - 11 februari 2009 19:33

ja ni denna dag va jobbig!

praktiken va pain! fast kul.

vi skulle omorganisera rean, från att hänga i storlekar, till pris, som skulle halveras, o alla skulle få en färg så man visste vilket pris som gällde, och så skulle allt för 100kr hänga ihop o 200 ihop osv. det tog hela dagen!! o jag atade det ett tag men gud va skönt de va när de a klart :D

men ryggen värker så fjäskade till mig massage när jag kom hem. SKÖNT!


efter praktiken drog jag till grannen som ville ha en liten tjänst.

jag skulle ladda ner en låt. o bränna ner den på en skiva åt henne.

så de gör jag nu o strax ska jag ut i kylan, trafikkunskap skane ska bli gjord o korsningarna ska bli avprickade.


nej allt för nu kanske ett inlägg till senare.

/selin

Av bessibus - 11 februari 2009 10:18

japp klockan tickar på. ska till mammas jobb o få en hundring till mobilen, så jag är med igen!

sen blire praktik. mysigt, hoppas att de har varmt i butiken för jag fryser lite nu jag^^ (inget konstigt direkt)


nej, nu ska jag typ sticka, ska va där om 10 min.


vi hörs senare ikväll.

/selin

Av bessibus - 11 februari 2009 08:58

shit va jag vill åka, det är sååå många värda artister, som b la volbeat!

liksom driver ni eller? jag vill såå dit. men inget är ju spikat de e ba snack än så länge.


det började med att jag frågade mor min lite snällt o jag fick åka på festival, hon sa.

"inte roskilde eller huldsfred!!!"

jag

"va? får jag åka? :O"

hon

"ja, det får du, du börjar väl bli lite vuxen så.."

jag skit lycklig hade så förväntat mig ett stort NONO!


vi går lite till. o jag tänker jag vill gå på peace and love eller storsjö yran.

jag börjar tänka lite o säger. 

"mamma vet du vad jag vill? jag vill gå på en rock konsert, jag skulle vilja gå på volbeat."

helt ovetande om vart de ska va.


kommer hem snackar m gz som visar mig artistlistan.

vilka står med om inte VOLBEAT liksom!!! herre gud, jag vill bara dit nu!


3 önskningar:

  • ge mig pengar så jag har råd att åka!
  • ge min sommar NU!
  • ge mig sweet sälskap som vill se volbeat med mig!

nej, plugget kallar som fan nu!

bjuder dock på en volbeat låt. enjoy


tjenxen people!

Av bessibus - 11 februari 2009 08:48

statistiken skönk totalt häromdagen (förrgår) o sen dess har den varit nere.. vad hände? den är tillbaka där vi startade typ.


därför känner jag behov av tips om vad ni vill höra mer av, musik, skönhet/smink osv, skola, vardag, träning, ja u name, it!


tänker sätta dit en omröstning om det, har haft denna väääldigt länge nu.


så rösta om vad som gör en blogg bra. ska även börja med mer bilder. igen.

nej. nu är jag hungrig ska äta ngt.


tips tack!

/selin

Av bessibus - 11 februari 2009 08:42

                                          


ja de e väl jag förutom de långa blonda håret, o att bli väckt av en kyss..

jag vaknade i ett ryck. försent! jo folket ni läste rätt. jag har försovigt mig.

så vad är planen, skulle ha varit i skolan nu på invididuella valen (trafikkunskap) o repiterat, kör de hemma ist medans jag fixar mig.

låter helt okej va?

klockan 10,00 dock måste jag vara i skolan ska ta reda på vad de är för regler i 3 korsningar, de kan komma på provet som jag har på fredag.


klockan 11,00 äre praktik på åsa o mode. där kommer jag vara tills runt 18.

då drar jag hem äter o pluggar på som faan!


de e min dag, ska även fjäska åt mig lite pengar av mor min så jag kan ladda på mobilen, sweet!


nej nu ska det bli mer beauty av mig o så ska jag bli lite klokare.


so long suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards