Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

skolan är väl allt bra tråkig ibland..?

Av bessibus - 9 februari 2009 17:05

skola idag då, de va drygt att dra, tänkte nästan stanna hemma, men gjorde inte de. :D

drog till skolan haha, o där visar det sig att världen är alltför liten! säger bara de. alla känner ju för faan alla!!!!

skolan flöt på. sara o jag mötte ihop m (haha kommer så kalla dig för) andersson, är så för efternamn, diggar de. :) haha.

sen mer skola o mer skit att göra.


efter skolan så drog jag o tiff till stadsbiblan o lånade robinsson kruse för ett svenska arb typ..

o sen mötte jag ihop med sara, va meningen att jag skulla följa henne till ackis gör att ta en gardasil spruta, men de blev inte så, hon som skulle ta va sjuk, så de blev data sal o kollande på fest bilder o sen mys i kafeterian i väntan på boman. som visade sig va hemma!


jaja, haha helt random nu, tror jag såg danne idag :P typ bara för att nämna de.


nej nu e de mat o plugg o kanske film som gäller. (om det hinns)

måste ringa till pettersson också om imorgon.

nej nu ska jag jobba på lite o va lite social.


tjenixen people. vi kanske hörs senare.

/selin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards