Alla inlägg under februari 2009

Av bessibus - 13 februari 2009 08:58

ja som rubriken lyder har vi passerat 700 (720)pers strecket denna månad, kuuul :D


sitter o dricker kaffe nu, ska strax äta ngt med, ska kolla in lite här  o kolla läget, ska sen gå å fixa mig o sen bara plugga mera. igen.

men sen äre slut på pluggandet ett tag, måste bara bli klar m svenska artikeln, kanske tar den på sön, eller sön dagen innnan. vi får se.


sen klockan 1, äre skola, först, makeup sak, o sen äte prov trafikkunskap :O hjääälp! jag vill itne ha detta prov, jag känner mig inte redo för de. alls. men inte mkt att göråt. bara köra på o göra sitt bästa. typ.


ska läsa igenom de igen, o kolla på de jag inte kan o köra instuderingsfrågorna igen.

sen får de gå som det går, det känns som att inget sitter, blir ngt irreterad på de!


nej nu kan jag inte sitta här mer, blir kanske dålig uppdatering idag.

men det får ni leva med.


ha en bra dag people :)

/selin

Av bessibus - 12 februari 2009 21:37

japp dett flyttar vi till. o tro inte fel, det är skit litet!!

som tur är har jag ju eget rum o SOLSIDA!!!

men emn 49 kvm kan man väl leva 2 på i ngt år, right?

jaja, inflyttniongsfest blire nog, kanske.

tills vidare solong suckers.

/selin 


Av bessibus - 12 februari 2009 21:06

ja nu har jag diskat mina 3 dagars disk.

dampat på mor.

sitter nu o degar framför datorn ska väl plugga snart.

men måste sitta här en stund till..

eller "måste" jag orkar bara inte plugga!!!!


nej people, sista inlägget frö idag tror jag,m ha det bäst.

/selin

Av bessibus - 12 februari 2009 20:31

detta är egentligen inte min musik stil men de funkar liksom, men jag har haft denna låten på huvudet i ca 3h nu! irreterade nästan :P

här kommer den iaf

lady gaga - poker face

/selin

Av bessibus - 12 februari 2009 19:50

ja nu ska jag sitta här en stund, sen diska o sen plugga obli lite smartare.

mor min o jag dampar som fan här, kulkul.

diskutionen är:

m: har du rökt?

s: ja

m: tar du droger?

s: nej, va fan tror du?
m: har du tagit vin? för de har försvunnit.

s: nej de e eäckligt!

efter detta går de så uttåt. rakt utåt. o vi skriker bara på varann..

o sen kommer hon med sitt jävla gull efter 10 min som om det vore okej. men de är de ju itnE!!!


o inte för att du läser detta men om du skulle. mor skulle vilja se dig, d. VF?!?!?!


jag orkar itne, hon vill gå till en psykolog, gå til en då! jag har en redan!

jag evt att vi måste städa här hemma men det går itne alltid som du vill! okej? jag orkar itne! !!!


förlåt för detta cp/aggro inlägg men jag behövde skriva av mig.

keep on reading people

/selin

Av bessibus - 12 februari 2009 15:40

ja inte jag då då.. de e en film ;) 

jo jag har en omröstning ni görna får rösta i även fast ni inte är trognaläsare.

o en har röstat på film, så tänkte tipsa om en film.

och filmen  är som rubriken never been kissed.

bjuder på trailern längre ner,(ursäkta kvaliten) men filmen handlar om en journalist som ska skriva om highschool elever, typ.

så hon går tillbaka till sin hemskaste tid i livet om jag inte minns fel.

blir kär i läraren, krossar lärarens hjärta när han får reda på vem hon är osv. väldigt mysig film o saken är att hon aldrig blivit kysst.


drew barrymore o michael vartan i huvudrollerna.

o snygg e han också ;)



nej allt för nu, pluggandet kallar.

tjenixen.

/selin

Av bessibus - 12 februari 2009 15:00

ja ni, jag ligger nog lite risigt till i skolan.. lite mkt frånvaro.. oops!

jag lär bättra mig annars kommer de ringa hem!

men va fan! när blev jag så här? :O


skoldagen flöt på riktigt bra, jag säger bara JÄVLA VÅLDTÄKTSMÄN!


men men skulle bara kolla lite grejjs på datorn. nu äre plugga som gäller! o inte lite heller.

fan va godis sugen jag blev :O


nej vi hörs people.stänger nog inte av mobilen, men kommer va väldrig off nu.


hörs ikväll.

/selin

Av bessibus - 12 februari 2009 09:53

ja ni, jag sitter här i min pyjamas, dricker kaffe och äter gårdagens middag till frukost. jag menar känner min som en ungkarl som är allmänt bakis! så har jag sunkar ner mig..?

ska gå å fixa de sist på mig o dra mig till skolan, ska inte va med på idrotten idag, har så äckligt ont i in rygg.. nej inte som träningsvärk utan liksom "i" ryggen eller vad jag ska säga, inte skönt iaf. så skippar idrotten för att inte få mer besvär.


sen efter skolan äre plugga som gäller, ska inte ha ngt liv alls, ska nog tom stänga av mobilen o det gör jag typ aldrig!

så sry folket. men måste verkligen plugga, det är inget fel på er.. de är jag xD


nej, men efter imorgon är jag back on the sociala spåret igen.

nej klockan går måste dra nu typ.


vi ses.  tjenixen people!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards