Alla inlägg under februari 2009

Av bessibus - 22 februari 2009 15:39

jag gillar itne att plugga. eller jo ibland, om de är intressanta saker o om det inte är på en söndag!

o vad är det för dag jo söndag! o vad ska jag "plugga" jo svenska, ämnet jag hatar allra mest! jags ka skriva en svenska artikel om romeo o julia. + en intervju med en av karaktärerna.

men typ kiss my ass! jag hatar detta och suger på att skriva artiklar o sånt.

mcvyuonåiakiycmrml (bokstavskombo).


såg på film nyss, orkade inte plugga ^^

så jag såg hancock, den va riktigt bra faktiskt!

handlar om en man som är alkis o inte kommer ihåg ngt av sitt liv, (bara de senaste 80 åren) han har superkrafter, och hanåldras inte. och han tror att an är den enda av sin sort, men så är inte fallet...

trailern finns längre ner.


nej plugget kallar väl snart, ska dra in i mitt rum o anteckna lite o försöka få ihop ngt. skriver kanske lite senare.

/selin

Av bessibus - 22 februari 2009 11:16

japp igårdrog jag till moa o vi såg på melodifestivalen, som ärligt talat aldrig varit sämre! Petra Mede.. vad ska jag säga, irritations moment nr1!

hon drar skämt som inte är roliga, hon är allmänt dryg o hon "försöker" för mkt, de e liksom inte bra, HON ÄR INTE BRA.

pause underhållningen är ju inte bra heller. ALLS!

min önskning lyder: ta tillbaka Luuk o gustavsson! de va ju så värt o kolla förra året!

kan även upplysa om att emd, va de enda bidraget jag o moa inte hittade ngt fel på. alla andra va dryga, fel låt, glitter på fel ställe. eller den förbannade fäckten de ska envisas att ha. nej emd's nr va bra, snygga kläder, bra låt, fint nr, el vad jag ska säga, så tummen upp för de! bjuder på den längre ner.


nog om detta  närsta klago ämne är, SNÖ! kom igen ge mig vår! jag ivll inte ha mer snö, o vill ni veta ngt kul. de ska snöa heela dagen!

men jag funderar på att ta mig ut iaf. gå en liten promenad, ta kameran o min nya muggtermos som är anledningen till detta påhitt, (o att jag inte vill plugga än).


för att så sant som de är sagt, dagens planr är plugga!

svenska, fan va jag hatar svenska, o uppgifterna vi får av vår lärare! herre gud!

o sen e se samhällskunskap o om sexförbrytare. då blir man upprörd, men de är intressant så.


inget mer på hjärtat just nu, men en liten fråga kanske..

vad tycker du om årets melodifestival o Petra Mede?

/selin

Av bessibus - 21 februari 2009 18:18

1. jag är rädd för smärta

2. min största fobi är spindlar. även mini spindlar

3. jag gillar inte att ringa till folk

4. jag är en stor gråtare

5. jag är långt ifrån nöjd med mig själv, på alla plan.

Av bessibus - 21 februari 2009 15:12

jag älskar att duscha, länge o varmt! de e så himla skönt. ju skitigare man är destå skönare.

och idag va jag skitig o äcklig så de va helt jävla fucking underbart att duscha, (ursäktar ordvalen).

och att raka benen, liksom seriöst, de som är så himla tråkigt va typ kul idag! inte för att de va allmänt håriga, så håriga va de faktiskt inte. men det ger ännu en känsla av renhet. så verkligen tummen upp för att duscha!


mer då. såg nyss på saw V.

den va ngt äcklig, i början o slutet. enbart när man ser hur benen blir härligt krossade.  annars helt okej.


ska nu se på mirrors.

 trailers till båda hittar ni längre ner, o people, älskar ni inte bara skräck?

/selin

Av bessibus - 21 februari 2009 11:50

...men jag har haft fullt upp!

i förrgår kom jag hem men drog typ direkt till rasbo.

där de blev allmänt klotter o film mm.


igår åkte jag hem, till saras jobb på en gång o köpte en termosmugg! mkt nöjd. ska kanske testa den snart o se vad den går för^^ sen hem åt lite fixade till smink o hår väldigt fort, för att sedan dra till stationen o möta upp gz för att dra till matilda o tierp! och allt detta hann jag på ca 1h. DUKTIGT!

o jag måste upplysa jag är grymt kär i matildas hund, märta! GE MIG! :P


vi såg på film, först fools gold. trailer ser ni längre ner.

sen åt vi mat, tacos, o gz höll på att DÖ! :O satte ngt i halsen! ojoj, dramatik o skratt blev de. typ.

vi lugnade ner oss o åt vidare. sen plocka vi fram godis o chips o såg changeling, även trailer till denna längre ner.

(jag hade sett båda men de gjorde inte mkt, för mys va de! borde göras om, flickan äger ju FÖR MÅNGA filmer xD

jag lånade hem 3 filmer, haha. :D jag tog skräck typ o gx, bolt^^ så sött, jag dör!

vi tog tåget som gick 22.35 (?) right? o kom in till stan 2 min efter att gz buss hade gått -.- SUCK! så vi gick in i stationen o väntade i en 1h, snacka om att vi hade kul.. ? not! haha, båda trötta o uttråkade^^

vid 12. drog gz till sin buss o jag drog hem, kollade mina bussar hem,. jag frös liksom hur mkt som helst så att gå i typ -15 va inte lockande så tog en buss hem o fick gå från moskén. värt! kom hem vid typ 12.20 o då kallade sängen! första ggn jag sover i min säng på ca 5 dar. UNDERBART kallas de!

vaknade typ 11. skönt! har sovig så dåligt på sistone så de va skönt!


dagens planer nu:

  • duscha, (första duchen sen ons, äckligt JAG VET)
  • sen allmänt fixa till mig troll frisyr o så.
  • funderar sen skarpt på att fylla i min muggtermos o gå ut o gå en stund el ngt, vore så skönt!
  • om jag inte gör de ska jag plugga -.- (hatar svenska!!!!!)
  • sen ikvällngn gång ska jag till moa :D mys!
    (det är även fest i alunda sarahs pöjk fyller 18 så. men jag ska nog inte dit, har ett inte fungerande busskort o inge sprit o måste typ gå 7KM!!! + att jag redan har planer, men efter typ. naj, palla att gå så långt, nej fy!)
  • sen efter moa.. hem?

japp de va de typ. vill du byta ut lite av mina planer hör av er.

duschen kallar, solong suckers

/selin

Av bessibus - 19 februari 2009 15:37

japp uppsalas stjärna är tillbaka.. missed me? xD


nej men besökte ju min kusin i gbg, så har lekt m hennes barn på 5 år i veckan, vilket fick mig inse att barn är itne aktuellt här på flera år!!!


nej bättre uppdatering o så kommer senare nu ska jag bjuda på låten som jag lyssnat på under min bgb vistelse, enjoy people.


/selin

Av bessibus - 15 februari 2009 21:58

..jag ni som kommit med egna förslag kan väl ändå säga dom också så jag vet.

hade bar det på hjärtat, så kommenterar ditt egna förslag.


/selin

Av bessibus - 15 februari 2009 21:37

japp idag körde jag mitt friskis kort för första ggn i "maskinen".

va skit skönt att träna, ska nästan säga i lööve it!^^


kom hem duscha o sen såg jag på film. "never been kissed" blev de, finns lite om filmen längre ner.


nu ska jag strax gå å packa lite. drar ju till göteborg i 4 dar nu, så nås på mobilen, i nästan alla lägen ;)

vet ej hur de blir m bloggandet men. annars kommer jag igen o 4 dar (på tors)


nej för stunden solong suckers^^

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards