Alla inlägg den 4 februari 2009

Av bessibus - 4 februari 2009 21:10

hah garvar åt allt. haha kolla typ kläder o allt, hahah, just love it! :P 

ursäkta den härliga kvaliten^^
låtarna jag vill ha med äe inbäddade så det bli 2:a o 3:dje alt.

NOSTALGI!

Av bessibus - 4 februari 2009 19:10

...bra! trevliga människor o så gulliga människor som kommer o handlar, de e likom inte bitchiga 20-åringar utan söta små tanter. jag blir helt kär! haha.

hur som helst jag fick vika lite kläder, bära katronger, hjälpa kunder, göra en SNABB stil- och färganalys på en som jobbade där o knäppa kort på henne, bilderna ska ut på hemsidan, som hålle rpå att formas, de ska ha en E-butik där, just därför bilder på kläderna. hjälpa fler kunder, hjälpa till att lägga in kläder i datorn. o fick ta betalt 2ggr! :D helt klart dagens höjdpunkt efter scanningen av "kläd-koden".

haha å på detta mkt snack^^ haha, hittade en människa där (min handledare) som snackar like mkt som jag.


kom hem vid 18.30 åt o nu är jag här. funderar på att gå in o bada, har lite ont i ryggen, dåliga skor o stå en hel dag är min kropp ovan vid!


imorgon är de temadag i skolan, har dock glömt temat eller tiderna, men det löser sig nog. haha, vet attjag börjar 08.30 iaf. härligt!


nej nu blire att va lite social m folket o kanske lite reklam på bdb, där mitt namn förövrigt är busiga-unge.


musik tips snart!

/selin

Av bessibus - 4 februari 2009 10:21

jag får inte till det med bilderna högst upp. så ni vet. det det bra ut där jag skriver, men de e helt fucked up på bloggen.

Av bessibus - 4 februari 2009 09:52

              



piercingar som mkt möjligt kan hamna på min kropp.



har alltid varit kär i denna tatuering, säkert i ngt år, hade betydelsen som personligt meddelande på msn^^ den är så snygg, funderar ibland på att skaffa ngt liknande.(btw snacka om att vi har lika frilla på denna bild :O )



måste även säga att jag älskar a. jolies rygg tatuering, så himla snygg.. skulle själv även vilja göra ngt där, emn kanske inte lika extremt, har tänkt mkt på att skriva ROCK m stora bokstävar o totalt värda band runt om. men de e BARA tänkade.



de andra kan ha varit lite önske tänkande men detta är verkligen ngt jag vill göra, en fotkedja på ena foten, tycker det är sååå snyggt



hittade bara 1 bild på detta men på andra foten skulle jag vilja ha en text. vet inte riktigt vad för text el ngt än, men de är definitivt ngt jag skulel vilja göra.

                                                  
                                    


sist men inte minst skulle jag vilja ha ngt på armen/handleden som tidigare nämnt (inte denna då då). hah jag kommr så va "sönder"  tatuerad^^ drive rnej men jag gilalr tatueringar iaf nu innan jag gjort ngt, haha, nej men om ca 300 dar då jävlar^^

måste kila nu men, kommentera gärna dina åsikter om tatueringar, om dessa, om du har ngn osv.

ha en bra dag

/selin

Av bessibus - 4 februari 2009 09:41

jo godmorgon äre, har precis duschat o tvättat håret, va väl behövligt och då snackar jag om håret. man ska ju inte tvätta håret ofta som ni vet och jag tvättade mitt håt i lördags senast.

men men, äter frukost nu, gotti, mor hade med sig nybakt bröd fårn jobbet igår så de sitter jag och äter på + min största drog, kaffe.

ska strax fixa till mig, o vet ni vad jag kommit på. jag klippte mig ju för 1 veckan sedan idag o jag ser ut som ett troll när mit hår får luft torka! hah, så fult! tackar att jag har en plattång som fixar till de ;)


praktik idag då. har intw ngn mat än, men får väl gå å köpa ngt, jag har typ sara's mackor precis bredvid, ett ica också precis bredvid, ett fik över torget, o ett willy's lite längre bort så det går nog ingen nöd på mig :)


kommer hem runt 18.30 suck! lång dag, men lärorikdag tror jag att de blir. känner lite press på att lära mig lite om deras kläder, lite om vart allt är osv, de blir nog kanske dagen mission o typ lära känna dom som jobbar där, men de är nog lugnt.är ganska "lätt" av mig.

dagens problem dock är, vad ska jag ar på mig? 

allt är ju typ i tvätten! ngt blire ju, ska kolla runt lite i min samling av kläder. funderar på ngt svart m min rosa/grå sjal. de skulle nog bli fint.


nej alltför nu,

btw dags-besöks-rekord igår, 94 pers tror jag att n iblev, mkt roligt!

men men keep on reading, solong suckers
/selin

Ovido - Quiz & Flashcards