Alla inlägg under februari 2009

Av bessibus - 1 februari 2009 20:47

vil tacka er som läste min blogg förra året, mkt trevligt, trots att ni minskade.

vill även tacka alla som läst idag, det är "dags-besöks-rekord".

mkt roligt.


solong suckers, fortsätt läs. ;)

/Selin

Av bessibus - 1 februari 2009 20:31

haha ja ni people. va hos lindell i lör (igår) haha, omg, fy fan vilken härlig kväll. den bjöd på det mesta:
trevligt sällskap (slår de mesta^^), alkohol, twister, singstar, filmer (med typ den mest sjuka sex-scen någonsin, HAHAHAHA) poker, halvnakna killar som springer runt^^ hahaha!

som ni ser så va kvällen typ totalt värd!

säger bara synd p att du inte drog med o SYND! att sara o ello drog så tidigt^^

så de blev liksom jag o 6 (?) killar?

känner även nu att detta inlägg kan skicka ut "sjuka" tankar, TÄNK DOM INTE! ^^

hur som helst sov hos lindell orkade inte ta mig hem.

mor min hämtade mig 12.30 o vi drog till mors kompis osm va sjuk o handlade lite åt henne, jag kom hem o gick o la mig o sov^^ fattar inte vf jag är så trött just nu, jag menar jag sov inatt. ganska så mkt. så.. men men skyller på min feber^^


haha ska bjuda på en låt här o nu, de va helt klart kvällens låt.. eller?

så people vill ni ha ett asg, se team america: world police. jag lovar er ett garv^^

så här bjuder jag på the theme song, "america, fuck yeah"

Ovido - Quiz & Flashcards