Alla inlägg den 24 februari 2009

Av bessibus - 24 februari 2009 21:28

börjar där jag avsluta.

efterskolan drog jag runt m gz o sanne. sen drog de till stationen o jag drog mot um.

kom hem ringde p. åt. drog till kören o sist men inte minst, tränade jag.

intensivpass på friskis, skönt! men lite jobigt om vi säger så.

men tränar ett tag o tar de passet igen så ska vi nog se skillnad.


nu ska jag strax kila in i mitt rum. o lägga mig framför tv:n för att sedan sova. ska upp tidigt imorgon.

planerna för morgondagen är:

skola (hälsopedagogik) - praktik - hem.

skulle ju ha följt med andersson när han skulle pierca sig med det verkar ju skita sig^^


menmen. allt för nu.

/ selin

Av bessibus - 24 februari 2009 10:01

japp nu sitter jag här, ska kila in o duscha lite, ska bara skriva lite här först.

humöret är inte på topp. fanns inget kaffe hemma när jag vaknade o då blir dagen inte rolig. men men bara kämpa på.

i skolan äre kultur- o stilhistoria som gäller. kulkul. orkar inte sminka ngt idag så hoppas inte att vi ska sminka ngt.

klockan 15 äre kurator besök som gäller. o efter de e de hemfärd.

SKÖNT!

nej alltför nu måste fixa mig så jag hinner.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards