Alla inlägg den 5 februari 2009

Av bessibus - 5 februari 2009 19:41

...de funkar inte!!!! arg! kunde kopieraförut men de verkar ju inte funka längre, vilket betyder betalning 20 kr, har inte de jus nu på mobilen, frå ladda på imorgon dådå så bilderna kommer upp någorlunda fort!


nej nu tappade jag lusten till allt. ska ta o diska lite nu o sen få å göra en liten skrubb bestående av salt o olja, ska göra en m mindre antal korn till ansiktet o en med mer korn till kroppen, det braiga med detta är att de är billigt o kroppen får bort gamla, döda husceller o blir återfuktad samtidigt, ska även köra på en ansiktsmask tror jag. kanske även tvätta håret, men de e mkt osäkert, tror inte jag gör de. orkar ine pilla m det ikväll. sen blire väl tv:n som gäller, vad re påden ikväll då?

well you never know!


btw lite dagens:

dagens asg: sara's vurpa i skolan.. I SKOLAN! hahaha, ska inte ta de ngt mer men skade glädje är nog den sanna glädjen, gud va vi skrattade^^ kulkul..

dagens replik (fel hörning (?)): "du är så vacker när du röker" hörde sara, jag sa: du har lite svart på kinden, o för er som inte vet är sara nuförtiden verklien emot rökning. good girl!
men men kul va de!


musik nu då. ska hitta ngt härligt åt er. (lindell du lär typ gilla detta.. )

som sagt bilder kommer. hänvisr just nu till min bilddagbok. där heter jag busiga-unge. kolla in det!


tillsvidare, tjenixen.

/selin


Av bessibus - 5 februari 2009 18:22

japp temna dag i skolan idag, de började med ínfo om flykingar o rättigheter. va de typ 40 milj som va på flykt? mkt va de iaf.hur som helst de va en kille o en tjej som snacka, haha, snacka om att snubben typ kollade på mig^^ haha, men verkligen typ heela tiden o tydligen va de inte bar jag som märkte de utan även de som satt lååångt ifrån mig xD
men men sen va de rast o sen info om svält o annat, rättighet till mat ska jag nog säga snacka om att mkt folk svälter, tkr såå synd om dom! typ var 5:te person i världen har kronisk hunger! dvs att de inte kan äta sig mätta, :o helt sjukt!

sen va de en lååååång föreläsning ska jag kalla detta om hedersmord mm, de va intressant men att sitta på en obekväm stolo lyssna i 2 h GÖR en trött, somnade nästan typ. så sara o jag stack hem till mig o sket i sista föreläsningen på ca 1h. men vi satt inte direkt o fikade jag gjord emin läxa, 60-tals makeupen. SVÅRT! o jag va ngt okoncentrerad. haha. men de va vi båda, typ mentrevligt va de så TACK! <3

bilder på sminkningen o allmänt hon o jag i ett nötskal kommer senare, måste bara få dom först ;)

imorgon äre fredag, vet ej om jag drar till skolan eller ej, känns som att jag kommer vara ensam! vi ska få se en 20-tals sminkning, i 1 h, känns lite onödigt, aja får se, om jag går jag 13-14.15 och lektionen är som "frivillig".


jag åt nyss, fan va bra jag är på mat xD ska väl diska snart med.

allt just nu, bilder o musik kommer sen, LOVAR!


/selin

Ovido - Quiz & Flashcards