Alla inlägg under februari 2009

Av bessibus - 15 februari 2009 12:46

orkar inte dra historien här, men kom igen vem de en är, ge tillbaka elin pengarna, de va allt hon hade. hon är inte sur eller likande, hon vill bara ha pengarna.

jag blir iaf inte klok på de. men känns som att folket börjar dampa lite på mig för att jag smar dom åt elin hela tiden.

men jag är bara budbärare inge mer. inte tjuv, bara vän.


nej nog om detta, har snackat i tele nu i ca 2h, kulkul.

ska ta o städa lite nu, dammsuga osv. sen ska jag träna :D

är grymt peppad!


nej verkligheten kallar. tjenixen

/selin

Av bessibus - 15 februari 2009 10:15

nu sitter jag här, ska nog ringa lite samtal. fixa mig, äta ngt.

sen får vi se vad som händer.

klockan 17 ska jag iaf träna, det ska bli skönt, känner jag, behöver de.


innan dess då? packa lite? städa? rensa i mitt rum?

vet ej, jag är sugen på godis. vill gå å köpa godis. men jag har typ inga pengar.. :(

de suger lite.


aja, allt från mig, nu, orkar inge mer.


/selin

Av bessibus - 14 februari 2009 19:36

ska kila härifrån nu, ta en snabb dusch o dra mig mot moa house.

mys! så vi hörs imorgon people!


btw vi har passerat 800 besökare nu :D kul :D


tjenixen people. kommentera gärna :)


/selin

Av bessibus - 14 februari 2009 18:55

filmtips!

en film osom inte kommit ut än är 17 again, men det verkar helt okej bra.

en flim jag kan tänka mig att se, så därför tipsar jag om den.

kolla in trailern vettja ;)

/selin

Av bessibus - 14 februari 2009 18:29

o nej inte dålig som sjuk, utan i mig!

stack igår.

sket i mkt idag.

what's wrong with me!

 orka förklara.. nej.


vaknade nyss. skönt att få sova lite.

ska typ ätalite snart o sen ska jag till moa om inte annat.

och duscha jag luktar skit!


nej alltför mig, finns på mobilen om de är ngt.

/Selin

Av bessibus - 14 februari 2009 13:11

orkar inte bry mig. typ.

drog ju o träffa elin, nicke o kjell..

o vi drog till nicke o ba allmänt mös.

people kom, (alle, mange, timmy, danne, +några.) o vi (dom) söp lite.

sen så skulle herrarna kila. (alle, timmy, danne) resten hade redan kilat.

så jag drog med dom. (känner mig lite woot?! på mig för att jag lämnade elin o dom, nu iefter hand o så. men, ja. inte mkt att göra åt nu.

vi hämtade frida, lämnade av alle o frida i norrhagen, jälla.

hämtade lite sprit o drog till timmy o drack :D

de va kul, måste jag säga, trots att jag förlorade på alla spel vi körde!

(ölspelet, kläd-poker.) o jävla regler säger ja bara. jag kan så aldrig komma ihåg dom xD


menmen, vet ej va klockan va. 3-4-5? när vi gick o la oss.

vaknade runt 11?

drog hem runt 12, kanske?

så nu är jag hemma, i ett litet behov av, sömn, mat o dusch. typ.


nej, en dusch o en liten sov stund skulle inte va fel.

funderar sen på att antingen ringa till ngn polare, el göra en svenska grejj, eller städa, lite. blir nog dega framför tv:n om jag känner mig rätt ;)

eller typ film vi datorn.


ikväll om inte annat ska jag träffa moa typ.

 har ärligt inte koll på mkt just nu.


men men, ett snurrigt inlägg från mig, selin

Av bessibus - 13 februari 2009 12:33

nej bra känns det inte i min mage!

prov idag o som jag har pluggat, men inget vill typ sitta.. det går när jag läser, då äre, men detta kan jag, de e lätt. kollar mig själv genom instuderings frågaor, vad händer då, jo det går åt helvete!

gjorde ett körkorts test på internet. fick ca 70% rätt där helt okej liksom så hoppas på att vårat prov liknar det någorlunda, annars blire, hej IG-barn!

HATA DETTA!!!!!!

låt denna dag bara gå fort o låt provet va lätt.. det har redan börjat skita sig i skolan nu. ett ig blir väl toppen på isberget o om jag får de blire mitt först, jag är ju fan ett VG-barn!!


orkar inte! men ska försöka va positiv.

nu ska jag kila till skolan o kolla på en sminkning, vi hörs. tjenixen!


/selin

Av bessibus - 13 februari 2009 10:21

ja ni har pluggat lite till o från nu den typ 9.

men det känns fortfarnade inte bra! :@

äter frulle nu, mums, jag älskar att vänta med att äta så man verkligen är hungrig när man äter.


nej nej, nu ska jag plugga lite mer.

hoppas att provet går bra, o vad kom jag nyss på? jo de är fre den 13:de :O haha, jag tror dock inte på olycka denna dag, alls. de e en dag liksom, precis om alla andra. men men, tjenixen people!


/selin

Ovido - Quiz & Flashcards