Alla inlägg den 7 februari 2009

Av bessibus - 7 februari 2009 12:55

alltså datorn är inte så kul. jag menar vad gör jag, jag sitter här, o gör inget! typ inte mkt värda människor vid msn, de som är är ju så inte vid datorn! o bdb är dött, bloggen är lika "död".

så datorn är för mig helt OVÄRD! utan folk innne på msn. jag menar jag sitter typ bara här o väntar på bättre tider.

ska kanske kolla på ngn film. mitt nöje, haha, har tagit bort lite filmer, hade liite för många ett tag tyckte jag, jag menar alla va ju inte så värda!

nej datorn är inte så kul men ändå är jag "beroende" av den!! helt hemskt!

nej nu blire film, hör av er om ni vill ngt folk!

/en uttråkad selin

Av bessibus - 7 februari 2009 10:25

va hemma igår, sket i skolan, vet ej om jag skrivit de eller ej, men så äre.

runt 4 ringde tessi o vi bestämmde att vi skulle hitt på ngt^^

vi gick på bio, vi såg i taket lyser stjärnorna. så himla bra, men bio stämmningen va helt störd! snacka om att folk i 13 o uppåt kan va riktigt irriterande ibland! när vi kom låg de en jacka på golvet vid min plats, jag frågade om jag skulle flytta på jackan som tillhörde av av 3 tjejer i typ 14-15 års åldern, vad svarar hon?! NEJ! bitch, jag flyttade inte på den, jag trampade på den, hon får fan skylla sig själv!!

haha o allt snack i salen, folk skrek håll käften för att de skulel va tysta när filmen börjat, säger ba OMG! hahah! haha reaktionerna när samuel haus kom då. haha, hela salen blev typ "shit va snygg han är" hahah, asg.


men men efter bion gick vi till donken o köpte kaffe o snackade lite, mysigt.

vi tog bussen hem, gick på toa i tvättstugan o jag tänkte sova hos tessi men de gick inte så bra. så blev hemma.. men ikväll kanske.

o vilken trafik de va på min mobil! helt otroligt, danne ringde 3 ggr runt 3..  men han väckte mig så va lite sur så sket i att svara, förlåt, men hellre det än att jag är allmänt otrevlig!! o sen sms attacker på morgonen! (runt 6-7-8, helt sjukt, så nu har jag slut på pengar på mobilen.. så ska fixa mig o springa o ladda på lite. så jag kan svara sen liksom.


de va de liskom, tack tessi för en helt värd kväll! :) <3

 /selin

Ovido - Quiz & Flashcards