Alla inlägg den 15 februari 2009

Av bessibus - 15 februari 2009 21:58

..jag ni som kommit med egna förslag kan väl ändå säga dom också så jag vet.

hade bar det på hjärtat, så kommenterar ditt egna förslag.


/selin

Av bessibus - 15 februari 2009 21:37

japp idag körde jag mitt friskis kort för första ggn i "maskinen".

va skit skönt att träna, ska nästan säga i lööve it!^^


kom hem duscha o sen såg jag på film. "never been kissed" blev de, finns lite om filmen längre ner.


nu ska jag strax gå å packa lite. drar ju till göteborg i 4 dar nu, så nås på mobilen, i nästan alla lägen ;)

vet ej hur de blir m bloggandet men. annars kommer jag igen o 4 dar (på tors)


nej för stunden solong suckers^^

/selin

Av bessibus - 15 februari 2009 12:46

orkar inte dra historien här, men kom igen vem de en är, ge tillbaka elin pengarna, de va allt hon hade. hon är inte sur eller likande, hon vill bara ha pengarna.

jag blir iaf inte klok på de. men känns som att folket börjar dampa lite på mig för att jag smar dom åt elin hela tiden.

men jag är bara budbärare inge mer. inte tjuv, bara vän.


nej nog om detta, har snackat i tele nu i ca 2h, kulkul.

ska ta o städa lite nu, dammsuga osv. sen ska jag träna :D

är grymt peppad!


nej verkligheten kallar. tjenixen

/selin

Av bessibus - 15 februari 2009 10:15

nu sitter jag här, ska nog ringa lite samtal. fixa mig, äta ngt.

sen får vi se vad som händer.

klockan 17 ska jag iaf träna, det ska bli skönt, känner jag, behöver de.


innan dess då? packa lite? städa? rensa i mitt rum?

vet ej, jag är sugen på godis. vill gå å köpa godis. men jag har typ inga pengar.. :(

de suger lite.


aja, allt från mig, nu, orkar inge mer.


/selin

Ovido - Quiz & Flashcards