Alla inlägg den 2 februari 2009

Av bessibus - 2 februari 2009 20:59

 många inlägg idag men har känt för ogud vilken besöksstatistik jag har! helt sjukt känns det som, men de e eriktigt kul. ä'r redan på dryga hundra unika besökare vilket är ett riktigt STORT rekord på bara 2 dar.

tack! :) det värmer.

/glad selin

Av bessibus - 2 februari 2009 20:27

ja detta är väl de samtals ämne alla har nu ngn gång, alla börjar komma i åldern 18 då de får göra va de vill.

de flesta vill tatuera sig o pierca sig.(det vill även jag!!!)

o självklart är man dec barn fyller år om ca 300 dar (306)  o ngt som stör mig enormt är att de jag vill ha allra mest just nu är ngt alla kan (o kommer) kunna göra innan jag kan .. :(

men inte mkt att göra åt de, gilla läget typ..

hur som helst jag vet vad jag vill göra..

öronen (industrial), tungan, läppen (kanske naveln) ligger i farorisken för metall-föremål, medans rygg, nacke, fötter o handleder/underarmar, möjligtvis "sidan av magen"(förstår ni om jag säger så?) ligger i farorisken för bläck.

låter mysigt eller hur?


årets önskningar, låt detta år bli bättre än förra o låt det gå "fort" så jag får göra det jag vill.. tack "gud".


önskingar från selin

Av bessibus - 2 februari 2009 17:05

ja för er som inte vt så jobbar min mamma som lärare på en restaurang-skola (lärlingen) o vad kom hon hem med nyss?

NYBAKTA BULLAR! haha trots min äckligt inuti känsla blir jag skit glad så vi ha mkt bullar här hemma nu. MUMS!


Av bessibus - 2 februari 2009 16:07

känner ett grymt stort behov av att träna just nu, känner mig typ äcklig på insidan, förstår ni avd jag menar?och vad kom jag på igår kväll?

                             

jo jag har en sån här pilates ring som man kan träna, armar, ben, mage, rygg, eller ngt sådant beroende på vilen "ställning" man tar^^så funderar på att använda den lite idag. vore ganska så skönt. btw tror att jag har fått utinvägsinfektion IGEN! hade de bara för ngn månad sen. men ändå, det gör ont så ska nog ta en tripp med ett litet urinprov till doktorn ngn dag i veckan.ska även ta en tripp förbi friskis med mor min, o köpa ett efterlängtat friskis kort!allt från mig./selin

Av bessibus - 2 februari 2009 15:10

försov mig ju idag som ni kan läsa längre ner, de va ju lagomt kul, men jag drog mig till skolan, som blev helt okej, flummade runt på svenskan, så.

efter skolan drog jag o sara runt på stan. skor va dagens misson typ^^

bytte även tid på um, så de borde gå ihop nu.


ska bjuda på lite humor nu, typ dagenssvenska lektion^^

(2:a klippet e jag o sara^^ alltså inte på riktigt men de e som hon o jag..  gissa vem som e vem? ;) )

enjoy,

/selin


Av bessibus - 2 februari 2009 09:07

jag försov mig idag! o då menar jag inte vakna typ 15 min innan man börjar utan vakna när allt börjat o de e fan första ggn för mig!

tackar dock sara som ringde som en tok här hemma som då faktiskt väckte mig, men att vakna av en telefon och försent ger mig ett USELT! humör.

ska försöka bättre på det o dra mig till skolan, emn peppet är nu oexisterande så den lockande känslan att stanna hemma dominerar just nu. men jag måste kämpa o inte lägga av så snabbt, herregud, de va jag som gillade skolan i 1:an, va fan hände nu i 2:an? kan ngn svara på de?


sitter här nu och åt nyss frukost, dricker kaffe nu. ska pallra mig in o fixa mig lite, håret är KATASTROF!


nej people, denna dag brådar inte bra för mig, jag känner det redan nu.

hoppas dock att ni får en helt värd dag :)


/selin

Ovido - Quiz & Flashcards