Alla inlägg den 26 februari 2009

Av bessibus - 26 februari 2009 17:53

japp lär va en av arldens bästa serier ever!

moa har lånat boxarna så jag tillbringar lite tid hos henne framöver^^

såg nyss första avsnittet stack hem o åt o nu ska jag skriva klart detta och g tillbaka henne i det HEMSKA vädret! JAG HATAR SNÖ!

men men förhäxad är ett tips.

you got to love it xD driver

solong suckers

/selin


Av bessibus - 26 februari 2009 15:12

skolan flöt på bra.

vaknade till smset:

"ska du ha ngt från båten, jag åker den imorgon."

men gomorgon tänkte jag tillbaka. men de va bra att han väckte mig annars hade jag försovigt mig o de hade inte varit så kul.


idrott. inser att jag suger på vissa lekar.

lunch. nja.

sen sh. lyssnad epå redovisningar som va helt okej. ska själv redovisa på måndag.

skulle ha tränat efterskolan m p. men hon blev sjuk o drog hem :(

så blev inge träning.

drog ist hem o nu sitter jag här en stund, ska strax kila till moa.

mys!

btw jag har skavsår. de gör ont!


en sak, vet att du aldrig komemr läsa detta danne, men asså jobbar du ngnstans vi skolgatan, ser en sån bil där fan hela tiden :O


jaja, alltför nu. muisk kommer.

tjenixen people!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards