Alla inlägg under april 2009

Av bessibus - 14 april 2009 22:35

japp yoga arbetet är KLART!

hah gick asfort. inte direkt skit bra gjort men orkar inte bry mig.

nu ska jag sätta igång med mitt eu arbete, lutar nu mot att jag skariver om miljön. jag vet min egen åsikt där och hittar fan ASMKT fakta, slumpar nu helt och håller emu och euron skiten.

nej plugget kallar sen blire sängen.


imorgon äre praktik som gäller och det orkar jag inte med alls!

sen äre även invididuellt val (yoga saken) och efter de plugg lite snabbt innan praktiken. dagen är liksom redan upplagd.

hah och i fel konstig ordning kom de med.

nej ska plugga på nu så man får sova.

solong suckers

/selin

:@

Av bessibus - 14 april 2009 21:32

koncentrations svårigheter.

svar: JA!!!

 jag kan inte koncentrera mig, alls! jag hatar plugg och de kommer ju inte direkt bli mindre! setrdcfyvuibhjndritfyvuibhjn=bokstavskombo.

Av bessibus - 14 april 2009 20:11


I don't want to be
Anything other than what I've been trying to be lately
I'm tired of looking 'round rooms
Wondering what I've got to do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me

Av bessibus - 14 april 2009 20:02

asså jag är en nattpluggar människa!

jag pluggar bäst sent på kvällen.

så de är planen för ikväll med.

ska skriva ett eu arbete om typ vad emu är eller deras miljö politik. (tänker enkla saker som grå fort nu)

sen arbetet om yoga.

asså de är 5 yoga stilar jag ska skriva om inget mer.

så det går nog fort. inget jag kommer att satsa på.

så finns på msn om ni vill mig ngt.


Av bessibus - 14 april 2009 19:56


vem är jag?

vad vill folk mig?

asså det känns som att jag bara förstör...

Av bessibus - 14 april 2009 18:06

FEMTON ÄR:
1. Är du snygg? - som fan.. visst?
2. Är du het? - alltid.
3. Är du rund? - jorå
4. Är du en sportfåne? - som fan.. NOT
5. Är du rolig? - ja.. elleR?
6. Är du sjuk?  - kanske
7. Är du feg?  - inte direkt
8. Är du törstig? - nej
9. Är du 15 år? - nej. de va juett tag sen
10. Är du rik? - Knappast
11. Är du fattig? - ja enligt mig
12. Är du smart? - i have my moments
13. Är du shoppingsugen? - faktiskt.
14. Är du ret-sugen? - ne
15. Är du saknad av någon? - kanske?

FYRA SKULLE:


1. Skulle du vilja vara längre? - Nej
2. Skulle du vilja väga mer? - nej, men mindre
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - kanske uttalas kanche^^
4. Skulle du dricka dig full nu? - nej, men egentligen vore de inte fel

ÅTTA KAN:


1. Kan du vifta på öronen? -  jo
2. Kan du slicka dig på näsan? - när men har kunnat :O
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - NEJ!
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - typ inte.
6. Kan dina vänner lita på dig? - ja, om de inte vet de äre ju ngt fel
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Ja
8. Kan du suga? - hahaha. ööh. ja?

FYRA ANTINGEN ELLER:

1. Pierca tungan elr näsan? - tungan
2. Vara seriös eller rolig? - Båda ;)
3. Brinna upp eller drunkna? - brinna upp
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar, mina "fiender" gillar väl mig inte.

SVARA ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu?- inte direkt
2. Sol eller måne? - sol
3. Vinter eller höst? - höst utan regn
4. Soligt eller regnigt? - sool
5. Är du uttråkad? - Som faan, vil linte plugga!

OM MIG

1. Hur mycket är klockan just nu? - 18,10
2. Vart vill du bo? - där de är varmt och där jag trivs
4. Vill du gifta dig? - Ingen aning, jag tror itne på äktenskap
5. Är du kär? - no
6. Favoritårstid? - sommar

HAR DU UNDER DE SENASTE VECKAN:

1. Pussat någon? - jaa
2. Kramat någon? - Jaa
3. Känt dig fånig? -alltid
4. Saknat någon? - jo
5. Ljugit? - nej. eller beror på för vem, för mor min, BIG TIME!! annars är jag äldigt ärlig av mig
6. Haft sex? - yes
7. Haft handen innanför någons underkläder? - m
8. Strulat med någon? - jo


Har någon under den senaste månaden?

1. Pussat dig? - Ja
2. Kramat dig? - ja
3. Saknat dig? - ja.
4. haft handen innanför dina underkläder? - haha, ja
5. Haft sex med dig ? - Ja
6. Sagt jag älskar dig? - Aa 


visst äre trevligt med test! :D i love them! haha, kommentera gärna ni e dåliga påt!

solongsuckers

/Selin

Av bessibus - 14 april 2009 18:02

1. När hade du sex senast? inte så längesen direkt
2. har du blivit med barn någon gång? Nej, men de har väl ionte vart konstigt om jag blivigt :O
3. vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? hmm..
4. vem är den bästa du har haft sex med? haha. sara vet
5. vem är den sämsta du har haft sex med? haha, sara vet.
6. har du haft sex med någon kompis? Ja
7. vem var en slump att du hade sex med? hmm..
8. ångrat någon av dom? mjo typ
9. var du kär i alla? haha, nej
10. är/har du varit en player? jag är ingen player jag letar bara efter den rätta (klyshigt värre)
11. När blev du av med oskulden? bra tag sen de du ;)


Har du haft sex i

12. Ett badkar/dusch? Jo
13. på ett tak? Nä. vore en upplevelse dock.
14. en toalett? haha, ska leka as dum och säga där får man ju så inte plats!
15. i en skog? Nä
16. i en säng? nej inte alls :O xD
17. i en husvagn? Nä men de vore nog faan kul xD
18. i en bil? Ne
19. i nån annans säng? jo
20. när var din första kyss? Länge sen
21. Hur gammal var ditt äldsta hångel? gammalt nog
22. Hur många seriösa förhållande har du haft? för få
23. Hur många gånger har du varit riktigt kär? för få

24. När kramade du någon senaste? idag :)
25. Saknar du någon speciell nu? kanske
26. Har du svårt att bli kär? jorå
27. När kysste du någon senast? haha helgen
28. Ångrar du det? nja. inte direkt
29. är du singel? Ja
30. när fick du en komplingmang senaste? Idag
31. Har du träffat någon internetperson? japp
32. vem vill du ha sex med? hahaha, sara vet ;)

Av bessibus - 14 april 2009 17:24

alltså vf börjar jag inte med saker och ting tidigare?!?!!?!
va faan e felet på mig :O

har nu 1½ artikel kvar och ett arbete om yoga :O TILLS IMORGON!

på allt mår ja fett illa och är ngt trött.

mat sova plugga? mjo blir nog så!


seriöst beach 09 närmar sig med storm steg! och är kroppen fit.. nej allt utom det.

friskis pass några ggr i veckan är de nu som gäller!

INGA UNDANTAG!

sätta upp dagar och tider. gå själv eller med ngn spelar ingen roll. jag måste träna!


hänt idag då? jo för hade jag skola.

datorkunskap! så himla tråk. koncentrationförmågan är = noll!

efter skolan som slutade 12 drog jag med sara och köpte mat för att sedan dra till hennes polare äta och börja på en artikel tillsammans.

trevligt.

vi har allfakta nu ich ska sättas ihop och skrivas fint på datorn imorgon efter skolan!

sen ära ju praktik som gäller SUCK!

är itne pepp på de.

sjukanmälning? nja kankse inte men skulle inte va fel eller.


aja måste hjälpa till med maten nu.

solongsuckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards