Alla inlägg den 24 april 2009

Av bessibus - 24 april 2009 23:07

..bra! bra musik för de första, för de andra bra sällskap. och världen är dör liiiten IGEN!

folket tänkte dra på krogen, men jag ville inte med. så nu sitter jag hemma är allmänt deppig, vill inte sova med är fan små trött. sällskap hade ju då inte skadat.


haha btw en "rolig" sak, jag skulle dra in till stan för att träffa sara. vid mig äre en tåg sak, vad heter de, jaja, där man korsar rälsen. iaf där finnse bommar, och på bommarna äre som en grå box. gissa vad jag gör? jo jag slår mig i huvudet av den! my god, stod och asgarvade åt mig själv, samtidigt somde gjorde as ont.


men men, fötterna värker och jag har en bula i huvudet.

kvällen var bra. ångrar bara en sak..

Av bessibus - 24 april 2009 18:06

ska bli askul :D så folk i uppsala området, kom till genomfarten vid 20,00.

hah smyg reklam kallas de. vsg grabbar ;)

japp som sagt de gäller.

duschade och tvättade håret nyss. så ska fixa til mitt troll hår. och sen om ca 1 h ska jag träffa sara så ska gå om ca 30-40 min.


em när jag fixar mig så lyssnar jag VÄLDIGT mkt på musik.

rock dådå^^

det som går nu är, acdc - thunderstruck, bjuder på den längre ner.

aja, ska fixa mig nu.

so longsuckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards