Alla inlägg den 27 april 2009

Av bessibus - 27 april 2009 15:51

ja, såå skönt med sovmorgon! ääälska!

sen bar de ju av till skolan, typ varit helt off hela skoldagen. tänkt på så mkt annat.

en sak jag verkligen kom på är att JAG BEHÖVER GLASÖGON! seriöst. att den text kan gå från grå och suddig till skarp och svart är helt otroligt!


men men. efter skolan bar de av åp en liten tripp med sara.

hmm problem. men jaja, vissa kan fördas till jobbiga små skitar.


nu sitter jag här och väntar på att mor min ska anlända.

kommer om typ 1-2h.

em tills dess är jag extremt social med de få människor som är på msn.

solongsuckers.

/selin

Av bessibus - 27 april 2009 09:16

sitter här och och springer och gör mig klar.

ska ta med mig frukosten igen.. (dålig vana?)

i högtalarna äre marilyn som gäller. ljuv musik

nej sa slita mig nu, skolan kallar.

solongsyuckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards