Alla inlägg under april 2009

Av bessibus - 16 april 2009 15:00

hah asså jag ärtyp besatt^^

asså de är typ så dåligt att det är bra..

haha, jag skulle vilja va med, men ajgskulel itn eklara mig med alla små insekter och kryp!

haha. jaja sitter iaf och spelar robinssonspelet på tv4.se hah jag äger!

hahaha!

Av bessibus - 16 april 2009 09:55

japp godmorgon! vakande typ nyss (30 min sen) asskönt! börjar 35.

så ska springa ion i duschen göra det jag kan av håret och sminka mig döö snabbt. och sen gå min LÅÅÅNGA väg till fyrishov.

sen äre lunch och sh som gäller. hoppas på lite arbete och så är inte pepp på ngt alls.

måste även börja snacka med pettersson. skulle vilja ha ennes t-shirt nu. idag, så man kan börja skissa, få ideer. utvecka d eideer jag har osv.

temat: blir nog rock, eller mkt jag iaf. t-shirten kommer spegla den jag är.

de ska nog bli bra :D

aja ska springa iväg och fixa mig nu.

solongsuckers.

selin

Av bessibus - 15 april 2009 21:35

fittarbetena är klara och fan va skönt de är! är ju verkligen inte nöjd men ja vad ska man göra.

nu e de nästa veckas prövningar som gäller. 1 t-shirt ska bli om designad, jag ska ha prov i naglar och makeup..

helgen = pluggning?

/selin

Av bessibus - 15 april 2009 20:47

japp jag är snart klar med mina eu arbeten! :D hallelujah!

shit va skööönt! nu sitter jag och tänker tankar om hur jag ska fixa med min t-shirt! ska bli såå kul! :D


aja ska göra de sista på artikeln och sen duscha och läägga ig framför tv:n.

so long suckers

selin

Av bessibus - 15 april 2009 18:26

ågre bra för mig, nej? inte alls!

ARG!

men ska nu faan skriva ihopde de blir som de blir, orkar inte bry mig!

Av bessibus - 15 april 2009 16:36

yes så äre, jag mår int direkt asbra.

men jag är klar med 1 artikel, GRATTIS! :D

itne as bra dock men va fan jag orkar inte!
har lite fakta till den andra.

ska kanske ta mig i kragen och göra den nu!

aja, mer bloggning sen kanske, solong suckers.

selin

Av bessibus - 15 april 2009 12:08

ska egentligen vara på min praktik nu.

men alltså jag orkar inte. vad är felet nu då?

så ska sitta och göra det sista på mitt eu arbete och skicka mitt yoga arbete.

har 12h på mig.

uuuusch!

nej nu sätter vi oss och pluggar lite.. eller? jaja

solongsuckers

selin

Av bessibus - 14 april 2009 23:14

okej, ögonen är FÖR trötta!

helt jävla sjukt!

jag ska nu typ tvätta mig sova, kliva upp imorgon bitti och fortsätta. blir jag ite klar, fortsätter jag sen när jag kommer hem. kanske får dra lite tidigare? ja vem vet.

har iaf kommit en bra bit så alltid ngt.

kan se de som att jag har 1 artikel kvar nu, fast de e gentligen är 2 halv klara :O

aja. sleeping tim.

solong suckers.

jobbig dag imorgon.

/natti selin

Ovido - Quiz & Flashcards