Alla inlägg den 6 april 2009

Av bessibus - 6 april 2009 22:27

nr 1.

vf ska bommarna gå ner 4 minuter innan tåget kommer?
jo de är sant bommarna utanför mig är nere i 4 min innan tåget kommer.. lite länge kanske? JO!

nr 2.

vf får jag "fuckade" människor efter mig?
nr 3.

jo jag har ett sugande humör idag, jag har asont i min kropp.

och jag vill mer än allt bara sova.

nr 4.

jag hatar att flytta! bära saker! få enbart dålig kritik och skäll! och jag vill mer än allt bar aha egentid utan ngt som har med hemmet att göra

nr 5.

funderar grovt på att sova.

är trött ska upp tidigt imorgon bitti och städa.

men vill ut och röka och träffa sara, men möjlighet finns till att jag dissar de totalt.

sry babe, men vi kan höras imorgon.

jag vill ha ALLA detaljer!


nej nu är vi sociala på msn ett tag til innan vi går och lägger oss.

JOBBIG dag imorgon!


solong suckers

/selin

Av bessibus - 6 april 2009 09:09

... som plåster på såren får ni bra musik jag fått tycke för igen!

Ovido - Quiz & Flashcards