Direktlänk till inlägg 14 april 2009

test dax

Av bessibus - 14 april 2009 18:02

1. När hade du sex senast? inte så längesen direkt
2. har du blivit med barn någon gång? Nej, men de har väl ionte vart konstigt om jag blivigt :O
3. vad är det pinsammaste du har gjort under en sexakt? hmm..
4. vem är den bästa du har haft sex med? haha. sara vet
5. vem är den sämsta du har haft sex med? haha, sara vet.
6. har du haft sex med någon kompis? Ja
7. vem var en slump att du hade sex med? hmm..
8. ångrat någon av dom? mjo typ
9. var du kär i alla? haha, nej
10. är/har du varit en player? jag är ingen player jag letar bara efter den rätta (klyshigt värre)
11. När blev du av med oskulden? bra tag sen de du ;)


Har du haft sex i

12. Ett badkar/dusch? Jo
13. på ett tak? Nä. vore en upplevelse dock.
14. en toalett? haha, ska leka as dum och säga där får man ju så inte plats!
15. i en skog? Nä
16. i en säng? nej inte alls :O xD
17. i en husvagn? Nä men de vore nog faan kul xD
18. i en bil? Ne
19. i nån annans säng? jo
20. när var din första kyss? Länge sen
21. Hur gammal var ditt äldsta hångel? gammalt nog
22. Hur många seriösa förhållande har du haft? för få
23. Hur många gånger har du varit riktigt kär? för få

24. När kramade du någon senaste? idag :)
25. Saknar du någon speciell nu? kanske
26. Har du svårt att bli kär? jorå
27. När kysste du någon senast? haha helgen
28. Ångrar du det? nja. inte direkt
29. är du singel? Ja
30. när fick du en komplingmang senaste? Idag
31. Har du träffat någon internetperson? japp
32. vem vill du ha sex med? hahaha, sara vet ;)

 
 
Sara

Sara

14 april 2009 18:57

haha, jag vet ^^

http://saraat.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards