Alla inlägg den 13 april 2009

Av bessibus - 13 april 2009 21:02

kolla här igen du har en "stängd" bdb. går inte att skriva till dig. och jag hänger inte ut min msn.
som eget försvar, de gör ändå inget de inte vill..? eller? jag känenr inte dom så jävla bra. och jag har inte direkt visat ngt, eller gjort ngt med dom.

får man dricka och ha trevligt med era män.. eller ska de inte ha vänner?

en fråga är ju vf vännen din kollat egenom typ halva min blogg.. de gör ju alla..?

ja vill inte skapa emr problem än vad jag gjort.

vet iaf vem du är nu. de e ju alltid, bra.

men problemet ligger ändå inte hos mig.. de är väl ändå hos era karlar..? eller?


utöver detta älskar jag mitt liv och helgen har varit helt perfekt!

NOT!

Av bessibus - 13 april 2009 20:08

.. men sätten ni försökt på nu funkar inte.

när ni kommer på de kan vi ju kanske snacka om de nu ska va så viktigt.

jag är ett jävla fråge tecken, vem är du och vf vill du snacka med mig!? O

till dig på bdb .

/selin

Av bessibus - 13 april 2009 20:07

.. kan ges, fråga bara

Av bessibus - 13 april 2009 17:00

hur har helgen varit?

händelserik och helt jävla fucked up!

folk som har problem med mig, RIKTIGA problem med mig, borde snacka med mig.

för jag tror att allt som har hänt i helgen, alla som dampat och ja, allt har med mig att göra så.

alla är varmt välkomna att prata ut med mig.

ni vet förmodligen vilka ni är. och vet ni inte er förlust.

/selin


Av bessibus - 13 april 2009 16:34

jag söker inte problem. problemen hittar mig.

säger de nu, jag är världens snällaste och mest ärliga tjej ngnsin.

jag låter inte folk trycka ner mig, och jag håller väldigt sällan käft.

har ni ngt problem med hur jag är ta ut de på mig ist för andra.

och alla jag skapat problem för.

jag är extremt ledsen!

/selin

Av bessibus - 13 april 2009 15:06

ni borde faktiskt kommentera mer.

ni alla som läser vad jag skrivet dag ut och dag in.

vi e ju några st nu.

alla synpunkter är BRA!

tack på förhand :)

/selin

Av bessibus - 13 april 2009 13:40

japp så sant som de va sagt. (ny öppnings replik?)

jag har burit och burit hur mkt som helst idag!

skräp och annat skit.

typ INGET kvar i gamla lägenheten nu juh! SKÖNT.


nu snart ska vi äta. GOTT jag är vrål hungrig! sen ska vi nog tillbaka igen.

sen ska jag plugga.

har 2 artiklar att skriva om och 1 annat arbete!

omg, vf får vi allt på en gång! och vf får vi tråkigt skit att göra?

ibland hatar jag skolan!

aja, so long suckers.

/selin

Av bessibus - 13 april 2009 10:00

japp så sant som de va sagt är de nog dags.

jag flyttade ju hit för 2 veckor sen och nu ska sita grejjerna slängas innan de som ska flytta in kommer.

vi ska slänga vår gamla "soff-grupp" och ta de sista från lägenheten och förrådet.

så de är nog miina sista timmar där nu.

jobbigt? nja lite. de ända jag faktiskt saknar är vårt gamla badrum (högre BÄTTRE toa och vårt badkar.. skit krångligt att raka benen nu men oroa er inte jag ska hitta bästa tekniken och dela med mig av den :D

och sen saknar jag mitt gamla rum lite..

mest av allt min gamla säng plats.

en vägg och ETT "mörkt" rum.

*drömmer mig bort*


nej nu m¨ste jag byta om och sätta i ett hårspänne, luggen är ett helvete!

kommer kanske tillbaka till typ 13,00. så äre typ plugg som gäller, SUCK!


aja,. ha en bra dag, solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards