Alla inlägg den 1 april 2009

Av bessibus - 1 april 2009 23:57

japp flytten är gjord! jag bor nu på ringgatan. trevligt? vet ej men fult post nr har jag iaf.

jaja, datorn kom igång idag efter bråk, skrik, frustration, gråt och hjälp!

jag höll på att dö ett tag.

ha rinte haft till gån av datorn och allmänhet sen jag skrev sist! höll på att gå in i väggen igår när ipoden dog!

ja jag är beroende av denna pryl (dator/ipod)


nu sitter jag här lyssnar på nusik och är  social!

trevligt!

folket börjar slagga funderar på att göra desamma!


har praktik imorgon, åsa o mode. trevligt.

sen hem och äta och fixa lite.

de är mkt bråk nu, och skrik. ORKAR INTE!

men men de är väl förhoppningsvis över snart.


nej allt för nu. läs vidare. den är snart som vanligt igen.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards