Alla inlägg den 11 april 2009

Av bessibus - 11 april 2009 19:11

japp så är de sagt, berättar imorgon om hur allt detta slutade.

Av bessibus - 11 april 2009 16:27

japp idag har jag varit hurtig, va ute och sprang imorse (10,00) 2,5 km.. gick typ 1/3 = dålig kondis och igen vilja.. dåligt, bättring där..

sen åt jag frukost på balkongen och solade i typ 2-3h innan jag drog till stan med pettersson & moa.

nu sitter jag hrä och väntar på mat, och funderar över om jag ska ta och pallra mig ut till norrhagen ikväll efter vi grillat mashmallows? stavning?

om de nu blir av. verkar liiite tveksamt.


aja, nu ska jag bli social på msn. so long suckers.

/selin

Av bessibus - 11 april 2009 13:31


japp jag älskar att sola, och värme, jag är extremt kräsen med värme enligt lindell..^^ men de stämmer nog.

värmen som är nu på min terass är helt jävla underbar.

helt perfekt.

nej solen kallar innan p o moa kommer.

solong suckers.

njut av vädret, sommaren är allt för kort!

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards