Alla inlägg den 2 april 2009

Av bessibus - 2 april 2009 20:26

ja ni folket.

idag vare praktik. flöt på bra? haha va skit lugnt, moa o linda kom o hälsa på.

haha, sen kom linda tillbaka och vi hade mkt trwevligt.

visste ni att sjalar kan bli hår?

haha, jaja, trevligt va de.

nu sitter jag här, första lugna stunden sen jag kom hem.

när jag kom hem åt jag  och sen så drog jag till vår gamla lägenhet och sen så va jag här i förrådet och satte upp en hylla.


så nu sitter jag här, funderar på om jags ka duscha eller vara social.

socialiteten vinner nog xD


jaja, kanske kommer med ngt klipp sen el ngt.

but til then, so long suckers

/selin

Av bessibus - 2 april 2009 09:00

jag hatar mina grannar och anton för stunden!

du väckte mig! klockan 6!! typ kom till fyrishov, antar att de va ett sms från igår?

jaja då vaknade jag iaf, sen började mina grannar borra typ 06.30 jag sk aså döda dom!

så jag är lite trött och har varit vaken sen dess.


nu har jag ätit frukost och druckigt kaffe. GOTTI!

nu äre duschen som kallar.

praktik om 2 h, tänkte att jag skulle gå dit idag. trevligt med lite om växling.

kanske om jag hinner springer jag förbi sara på hennes praktik och säger hej.


idag på schemat är praktik. hem. till ngt av förråden, antar att de är de ganla och få bort grejjer därifrån, annars typ städa.

jag tackar som fan till att jag har musik nu, jag slipper gå i taket.

haha. jag utan musik io ngn dag är itne en trevlig kombination kom jag på igår.


nej folket. nu kilar jag, ha de gott vi hörs ikväll.

P U S S!

Av bessibus - 2 april 2009 00:09

The big love and sex test of 2009

Är du kär just nu? Nej
Har du kysst någon idag? Nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja
Har du ett förhållande? nej
Om nej, varför inte? är en kvinna med "krav" host.:P
Hur många har du varit tillsammans med? heartbreaker så skiter i att svara
När förlorade du oskulden? ett tag sen du
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? hah, oopsie
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - för att jag är hjärtekrossare
Är du romantisk? kan väl om jag vill
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? no..?
Är du svårflörtad? haha, nja, nykter iaf

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? jo men visst
Vad hette din första flickvän/pojkvän? haha dagis crushen (oscar) räknas sånt:P
Hur länge höll det? -
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? haha, ja jag kan ju verkligen slåss (hulk)
Har du lekt med någons känslor? jo. tyvärr kan de ha hänt ja. sry fört.
Har du haft sex med över 20 personer? nej.
Har du haft sex med över 5 personer? gränsen
Hur länge höll ditt längsta förhållande? ja du inget serisöt. flickan (jag) e svår.
Och ditt kortaste? ööh. kort^^
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? em, klagar inte mkt som singel. men de e ju itne kul alla dar
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Är du en bra pojk/flickvän? hope so
Hur många har du haft sex med i år? inga kommentarer (tolka det hut ni vill)
Vem sov du senast bredvid? alle
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? den skiter vi oxkså i
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej
När fick du din första kyss? va längesen
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? bryr mig inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? -
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej, aldrig
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat (a)
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? hmm.. asså inge bra svar på de
Föredrar du svenska eller utländska killar/tjejer? låter väl rasistisk nu el ngt, men svenska?

Ovido - Quiz & Flashcards