Direktlänk till inlägg 14 april 2009

tar ett till test har faan tråk!

Av bessibus - 14 april 2009 18:06

FEMTON ÄR:
1. Är du snygg? - som fan.. visst?
2. Är du het? - alltid.
3. Är du rund? - jorå
4. Är du en sportfåne? - som fan.. NOT
5. Är du rolig? - ja.. elleR?
6. Är du sjuk?  - kanske
7. Är du feg?  - inte direkt
8. Är du törstig? - nej
9. Är du 15 år? - nej. de va juett tag sen
10. Är du rik? - Knappast
11. Är du fattig? - ja enligt mig
12. Är du smart? - i have my moments
13. Är du shoppingsugen? - faktiskt.
14. Är du ret-sugen? - ne
15. Är du saknad av någon? - kanske?

FYRA SKULLE:


1. Skulle du vilja vara längre? - Nej
2. Skulle du vilja väga mer? - nej, men mindre
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - kanske uttalas kanche^^
4. Skulle du dricka dig full nu? - nej, men egentligen vore de inte fel

ÅTTA KAN:


1. Kan du vifta på öronen? -  jo
2. Kan du slicka dig på näsan? - när men har kunnat :O
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - NEJ!
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - typ inte.
6. Kan dina vänner lita på dig? - ja, om de inte vet de äre ju ngt fel
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Ja
8. Kan du suga? - hahaha. ööh. ja?

FYRA ANTINGEN ELLER:

1. Pierca tungan elr näsan? - tungan
2. Vara seriös eller rolig? - Båda ;)
3. Brinna upp eller drunkna? - brinna upp
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar, mina "fiender" gillar väl mig inte.

SVARA ÄRLIGT:

1. Tycker du om någon just nu?- inte direkt
2. Sol eller måne? - sol
3. Vinter eller höst? - höst utan regn
4. Soligt eller regnigt? - sool
5. Är du uttråkad? - Som faan, vil linte plugga!

OM MIG

1. Hur mycket är klockan just nu? - 18,10
2. Vart vill du bo? - där de är varmt och där jag trivs
4. Vill du gifta dig? - Ingen aning, jag tror itne på äktenskap
5. Är du kär? - no
6. Favoritårstid? - sommar

HAR DU UNDER DE SENASTE VECKAN:

1. Pussat någon? - jaa
2. Kramat någon? - Jaa
3. Känt dig fånig? -alltid
4. Saknat någon? - jo
5. Ljugit? - nej. eller beror på för vem, för mor min, BIG TIME!! annars är jag äldigt ärlig av mig
6. Haft sex? - yes
7. Haft handen innanför någons underkläder? - m
8. Strulat med någon? - jo


Har någon under den senaste månaden?

1. Pussat dig? - Ja
2. Kramat dig? - ja
3. Saknat dig? - ja.
4. haft handen innanför dina underkläder? - haha, ja
5. Haft sex med dig ? - Ja
6. Sagt jag älskar dig? - Aa 


visst äre trevligt med test! :D i love them! haha, kommentera gärna ni e dåliga påt!

solongsuckers

/Selin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bessibus - 26 augusti 2009 21:12

okej jag kanske inte är helt nöjd, men jag har en ny blogg. :) jag har kvar denna ett rba tag så alla ni som kollar in uppfattar att de är en ny blogg som gäller.  och bloggen som gäller är: bessibus.blogspot.com   hoppas att ni gillar den mer, den ...

Av bessibus - 26 augusti 2009 14:53

japp så är de och de va lite "intensivt" höhö. vi började med att sminka varann.. hah jag sög balle va så längesen! men men  sen hade vi lunch i matsalen jag hatar, 1. ett fult matkort på mig! 2. upplägget är helt cp! menmen sen va de en lektion jag ...

Av bessibus - 25 augusti 2009 21:29

jo tack jag har börjat fila på den och börjar bli lite nöjd, ska fråna sara lite grejjer nr hon komemr tillbaka, vissa saker jag inte fattar. och just de, jag har nu  också en facebook. ryktes med nu idag, efter att sara (svikaren) gick med efter att...

Av bessibus - 25 augusti 2009 15:21

1. Är du singel? nej2. Är du lycklig? ja då de är jag väl3. Är du uttråkad? hyffsat4. Är du ledsen? nej5. Är du italienare? nej6. Är du gravid? Nej7. Är du full? Nej 8. Är du en cooling? haha alltid9. Är du från Irland? Nej10. Är dina föräldrar fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards