Alla inlägg den 3 april 2009

Av bessibus - 3 april 2009 20:39

.. mitt gamla liv. punkt


Av bessibus - 3 april 2009 18:08

japp jag är helt tom i skallen, vet ej vad jag vill tkr el mår! :S

men känner att jag borde skriva ngt här så ni inte blir deprimerade och slutar läsa^^

jaja, dagen flöt på bra. men jag har haft ont ihuvudet och de känns som att jag ska bli sjuk snart :O säg inte de då dör mor min!

em, helgen ägnas som sagt åt att städa vår gamla lägenhet och folk som vill får väl görna hjälpa till xD mindre jobb åt oss^^


kvällen bjuder på aknske film hos anton om jag minns rätt?

annars kanske supa med pojkarna..? jag vet ej, är ruskigt sugen på en fylla men borde nog inte med min skalle som har gjort ont hela jävla dagen!

men på lovet då jävlar vill jag supa. ngn som är på?


ja ni, vad händer nu då? ska jag kanske typ plocka upp saker från golvet? skruva på ben på sängen eller sitta här? :P


nej nu drar jag vi hörs.

solong suckers

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards