Alla inlägg den 18 april 2009

Av bessibus - 18 april 2009 11:19

pettersson kom ju hit igår, när vet jag verkligen inte! :P och vi drog till stadsparken för att möta upp tessi becka m folk.

kommer dit sitter där på bryggan ett tag, folket fryser så vi drar till en lekstuga och sitte rdär^^

efter ett tag ringer min polare sarah som kommer dit m folk. trevligt. efter ett tag då sticker tessi becka och pettersson.

och jag är kvar med sarah och folket.

efter det här möter vi lite folk som typ "leker med en groda"? :S jaja hur som helst vi slår ihop oss i lekstugan och hare trevlgt.

efter en stund drar sara och folket och några av killarna och jag är kvar med lite boyz.

vi sitter och bråkar om min filt^^

den va kanske liiiite liten för 3 pers^^

aja vi sitter där aslängeinnan vi drar till donken.

där möter vi folk från tidigare av kvällen. trevlans.

sen så kommer de en snubbe som är FÖR FULL spyr och så går jag hem. klockan är nu typ 3?

ser allmänt ut som en uteliggare och ja har 2 följeslagare. tack för eskorten hem ^^

kommer hem tar colan i n i mitt rum däckar framför tv:n.

vaknar vid 09.30


dagen bjuder nu på, lunch, träff med p och kolla på utställning, sen hem handla, och sen vet jag ej.

folket vad bjuder kvällen på?

/Selin

Ovido - Quiz & Flashcards