Alla inlägg under april 2009

Av bessibus - 23 april 2009 19:46

japp bilder på min modell iaf ligger ute op min bilddagbok. vilket.du.hittar.här och jag heter, busiga-unge :D
/selin

Av bessibus - 23 april 2009 17:38

yes, dagen har varit bra, jag som fuktade den, den blev liksom helt okej.

jag tror faktiskt attt livet börjar lysa lite mot mig igen.

va hos kuratorn söt SISTA ggn idag.

så några ord till dig. tack för att dudrog upp mig ur skiten! du anar inte hur mkt du betyder för mig!

men men, sminkade och gick på stan med linnea,(?) trevligt vare iaf :D

sen satte jag emma och sara oss på bryggan med lite jordgubbar.

MYS! sen drog ajg ju till kuratorn, det gick mkt smärtfritt.

nu sitter jag här åt just ite donken mat.

tänker på vad som händer ikväll. har nämnligen INGA planer.

aja. so longsuckers.

/selin

Av bessibus - 22 april 2009 18:12



Av bessibus - 22 april 2009 13:30

askul! :D pettersson va min modell. askul :)

hon gick från söt och gullig, till rockare i tuppkam, svarta kläder, nitar, och massa svart smink! hon vart dööö snygg^^

haha tuppkamen blev typ så "stor" att hon NÄSTAN fick ducka vid dörrar och så^^

men snygg blev hon, bjuder på bilder på min bilddagbok. busiga-unge heter jag där. länkar senare när de ligger där.

nu sk ajag snart träffa pettersson igen! vi ska till brantingstorg :) får se om jag slinker in på åsa o mode då eller ej.

jaja borde ju faktiskt dra mig dit.

jaja. so longsuckers.

/selin

Av bessibus - 21 april 2009 22:07

japp kom nyss hem efter att nästan blivigt klar med min kreation.

halv nöjd men tror att helheten kan bli bra?
svart klädd + tuppkan + svart sminkning i massor + nitar.

kom igen hur bra kan de liksom inte bli?

jag tror på dö häftigt.

aja. börjar fantiskt bli små trött så ska nog tvätta mig och lägga mig framför tv:b stor dag imorgoon.


solong suckers.

/selin

Av bessibus - 21 april 2009 16:24

....helt okej? :O

från skit dagen igår så va detta en förbättring.
bra kritik på sminkningen och nagelprovet gick helt okej :)
nöjd?  sv. ja


nu ska jag ta och göra en våffel smet och fixa våfflor. MUMS!

sen är ekör som gäller -.- och sist men inte minst ska va skapande med pettersson. underbart :D

imorgon äre visning, skulle behöva prova lite ideer kanske.

aja de är min dag.

ring omd e är ngt, msn kommer jag in på sent! om jag ens kommer in.


för er som vill äre modevisning på linnéskolan kl. 11.30 och 12,00. kom om ni känner fört. eko mode äre som gäller. helt underbart :D


aja, smeten kallar.

solong suckers

/Selin

Av bessibus - 21 april 2009 08:32

nu började skolan för ca 2 min sen och här sitter jag.

ja, jag tänker skita i första lektionen. kommer till en makeup sak och sen ska jag ha prov i naglar, anledningen till att jag är här.

jaja, ska väl fixa mig och plugga nu, so long suckers.

/selin

Av bessibus - 20 april 2009 20:39

VAR ÄRLIG!
- du är feg om du inte gör den.


Har du ett par blåa string? Ja
Vem var den senaste du pussade? sara vs alle
Vem var den senaste som pussade dig? samma
Vad har du för trosor på dig? rosa bb
Har du mens? nope
Vad har du för bhstorlek ? typ 75 c
Trivs du med det? nja,
Vem sov du senast med av samma kön? sara
Vem sov du senast med av motsatta kön? alle?
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? många
Gillar du nån nu? många
Vem isåfall? -
Vem strulade du med senast? sara?
Vad gjorde du inatt? sov
Och i förrgår natt? sov

Vad gör du innan du kan sova? sätter på tv:n
Kan du prata med din mamma om allt? nej.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? nej
Har du varit gravid? nej, och de tackar vi för
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? om jag hade en ja..
Choklad eller glass? choklad <3
Bindor eller tamponger? olika, obekvämt med tampong i slutet.. el vad man ska säga^^
Push-up eller T-shirtbh? push-up. inte för att jag "behöver" de men.
String eller hipsters? hipsters
Stövlar eller gymnastikskor? ööh.
Kjol/klänning eller jeans? jeans

Ovido - Quiz & Flashcards