Alla inlägg den 19 april 2009

Av bessibus - 19 april 2009 19:55

Dagens humör: trött. seg

Dagens borde: plugga

Dagens frisyr: skitigt

Dagens klädsel: jeans, linne, kofta

Dagens planer: vakna, städa, laga mat, va social. plugga

Dagens vill ha: haha. (a)

Dagens längtan: en person

Dagens fundering: vf valde jag denna linje och hur fan ska jag klara "proven" imorgon

Dagens beroende: after eight

Dagens tråkigaste: plugget som väntar

Dagens personer: släkt

Dagens roliga: hahaha, fuckat intern skämt

Dagens låt: dr bombay. asså seriöst. jag lär dö!

Av bessibus - 19 april 2009 18:54

jag känner i kropp och definitivt sinne att ajg inte orkar med morgondagens prövningar.

jag ska ha ett seminare! vilket jag vet kommer gå åt helvete hur jag än gör. jag är helt enkelt inte bra på de.

sen ska jag även ha makeup prov i vad jo 50-tal och 60-tals sminkningar. vilket jag suger HÅRT på! asså huvudet säger liksom nej.


jag börjar även tappa suget på denna linje. det finns inget som drar mig til att tycka tt de är kul längre..

och jag känenr att va fan vill jag bli av detta?
my god. har jag gjort fel val? eller äre att jag behöver ett lov, bättre rutiner, lokaler, lektioner!?
jag säger bara nej. nej. nej.


bra:


  • att jag gjorde mat.
  • har börjat med t-shirten

tack:


  • ursäkta men cigg för att klaar morgondagen
  • infon hemma för morgondagen

hjälp:


  • mig klara morgondagen utan att de blir FIASKO!

tankarna från mig

/selin

Av bessibus - 19 april 2009 17:16

ja då hade alla stukigt^^ (stavning?)
ja jag lagade mat vilket va uppskattat! :) stolt! :P

jag tjänade även lite pengar, 100 kr för att måla min mosters naglar. :)

dvs 120 kr kvar för denna månad.. unna mobilen kanske?


btw EN FÅGEL BAJSADE PÅ MIG! :@ jag hatar fåglar. så vidrigt. asså de va AS NÄRA mitt hår och fejs, fyy faan!


jaja, kvällen bjuder på plugg och annat, skulle ivlja ta en promenad innan bara. bara va ute och gå en stund liksom.


jaja, so long suckers.

/selin

Av bessibus - 19 april 2009 10:15

                           

        

typ ignorera mig i bilden (ful)
flickan med föräldrar och mormor sin kommer hit.
jag står som sagt för maten, nasi goreng, rekomenderas!

nej nu skriker morsan om att jag ska duscha!
so longsuckers.

/Selin

Av bessibus - 19 april 2009 09:58

igår började jag dagenmed att gå på en visning.

askul. det va en så snygg bild (dreggel,) vill ha!

de va en tjej som kolla löte off kameran med en cigg imunnen så drog röker uppåt. i svart vit. ASSNYGGG!

aja sen drog jag och pettersson till stadsbiblan och typ till claes ohlsson,. som jag menar de har allt men inte säkerhetsnålar. inte ens ica eller coop har säkerhetsnålar, men jag hittade iaf dyra jävlar på åhens. så nu kan jag börja min desging på t-shirten. (fan va off ämnet vi kom xD)
aja, drog hem, fixa mat ochstädade? vare så? ja minnet är ju på topp..


hur som haver runt typ halv nio drog ajg till anton för film.

och jag måste säga ASGARV PÅ VISSA MÄNNISKOR! medveten caps!

haha. jaja trevligt vare, kom i säng vid 02.30? hah, vaknade för ca 30 min sen då morsan kom  in och skrek. alltid fn start på morgonen.


aja nu äre lite städning som ligger på schemat. kanske gå ut med skräp? tjuvröka? haha. för vid 11 enligt mig kära mor så kommer berit att komma :S
jaja så ska jag laga mat iaf. nasi goreng, så inni gott! :D


jaja dokumenterar dagen senare.

solongsuckers.

selin

Ovido - Quiz & Flashcards