Alla inlägg den 26 april 2009

Av bessibus - 26 april 2009 19:11

japp dagen flöt ju på.

vaknade tog d elugnt. sen drog mor och ajg till boländerna för att kika runt lite.

vi inhandlade 2 stolar och ett bord till en av våra 2 terasser.

sen åt vi på dom dådå.


nu sitter jag och snackarmed massor av människor, får se vad kvällen bjuder på,. ganska lite tror jag.


och lyssna på detta, JAG HAR SOVMORGON IMOR`GON! så jävla skönt!

börjar klockan 10.

menmen, kiss komme rhär.

solong suckers

/Selin

Av bessibus - 26 april 2009 12:34

.. liten selin säger att snacket går och att detta är så inihelvete intressant..

ngn mer som har ngt att dela med mig?

Av bessibus - 26 april 2009 10:18

japp jag hade BAJS tråkigt, haha omogen jag blev^^

jaja så jag drog ut anton för att ses en stund.

 vi drog till max för han ville ha kaffe och sen så gick vi bara runt till typ 23.

alltså när vi sitter på max så kommer de typ 1miljard blattar, (okej de va inte en miljard, de va typ max 10, men lovar de lät som en miljard.)

och nej jag är inte rasist, långt ifrån, men saken är ju ni hörs ju över allt och alltid mest. hur kommer de sig liksom?

för de e faktiskt sant.


men men, idag äre väl kanske städa och sen ngt annat som gäller, borde börja läsa min bok om personlig utveckling som vi ska läsa i skolan.

jaja.

solong suckers.

skriver mer sen.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards