Alla inlägg under april 2009

Av bessibus - 11 april 2009 13:31


japp jag älskar att sola, och värme, jag är extremt kräsen med värme enligt lindell..^^ men de stämmer nog.

värmen som är nu på min terass är helt jävla underbar.

helt perfekt.

nej solen kallar innan p o moa kommer.

solong suckers.

njut av vädret, sommaren är allt för kort!

/selin

Av bessibus - 10 april 2009 22:48

SENASTE

1. Person du chattade på msn med? anton
2. Person du pratade med i telefon? tessi

3. Gång du var ute? ngn h sen
4. Låt du lyssnade på? losing you - dead bt april 
5. Sida du var inne på? bdb

6. Film du såg på? beck

7. Plagg du köpte? oj.. underkläder?
8. Bok du läste? oj vet ej
9. Gång du var sjuk? längesen
10. Fotot du tog? längesen


SENASTE

11. Tjej du kramade? tessi?
12. Pojke du kramade? *tänker* anton?
13. Gång du sa att du älskade någon? -
14. Kyssen? för längesen..
15. Kärlekslåten du lyssnat på? vet itne^^
16. Gången du höll någons hand?  antagligen för längesen eftersom jag inte´kommer ihåg

17. Hjärtat du skrev? hahha, vet itne

18. Gången du tog ego-pics? längesen belive it or not
19. Gången du hånglade med någon? asså seriöst. påminn mig ngn, jag kommer inte ihåg!
20. Gången någon sagt kram till dig? idag.

FAVORIT

21. Ämne? svenska in my heart. NOT! nej men jag vet inte.
22. Målning? målning är inte min grej.
23. Veckodag? fre&lördag&söndag
24. Citat? lev livet, för livet går inte i repris
25. Färg? svart lila. gått vitt 
26. Affär? oj, monki, weekday, veromoda. osv.
27. Kompis? -

28. Dröm? tihi..
29. Låt? älskar musik så mkt svrt
30. Dryck? coca cola

JUST NU

31. Glad eller sur? trött
32. Har du någon i närheten av dig? nope.

33. Sugen på? ngt att dricka!
34. Hungrig? ja
35. Vad har du på dig? underkläder, mjukis, linné
36. Har du vax i håret? nej men annat smått och gott
37. Behöver du gå på toa? nej
38. Vad ser du just nu? en jävla massa bokstäver.
39. Vad ä klockan just nu? 23.05
40. Har du ont någonstans? nej


FAVORIT (FÄRG PÅ KLÄDER)

41. På strumpbyxor? svarta
42. Huvtröjor? olika
43. Mjukisbyxor? svarta
44. Koftor? svart, lila, grått, mm
45. Jeans? blått svart, grått
46. Linnen? hm.. oklia
47. Skor? beror på vad d e är frö sko
48. Jackor? -
49. Strumpor? svart/vitt

50. Mössor? svart eller FÄRG


TVÅ ALTERNATIV (KILLAR)

51. Mage eller rygg? mage
52. Vax i håret eller utan? spelar ingen roll
53. Björn Borg eller Adam underwear? spelar ingen roll.
54. Piercing eller utan? spelar egentligen ingen roll. men en piercing är aldrig fel. ;)
55. Fjortis eller emo? inget tack
56. Ögonbryn eller ögon? ögon och bryn
57. Six-pac eller one-pac? six-pac.

58. Svart eller vit hudfärg? spela roll..
59. Stora eller smala läppar? spelar ingen roll, men inga mini streck tack :P
60. Svart eller blont hår? spelar ingen roll


TVÅ ALTERNATIV (TJEJER)

61. Plockade eller oplockade ögonbryn? plockade
62. Kurvor eller smal? hellre kurvor än inget alls
63. Fyllig mage eller platt? normal
64. Piercing i ögonbryn eller läpp? beror på personen, passar hon eller inte
65. Punk eller emo? nej tack
66. Fashionista eller fjortis? nej tack
67. Långt hår eller kort? det som passar
68. Halsband eller armband? halsband
69. Långa eller korta naglar? långa
70. Anorexia eller överviktig? normaltviktig

HAR DU NÅGONSIN?
71. Tjuvläst någon annans dagbok? haha nej
72. Använt brun utan sol? ja
73. Stulit något? ja
74. Sminkat dig som emo? haha, ja
75. Rivit sönder någon annans bibel? hahahaha, nej
76. Slagit sönder något av ilska? ja
77. Färgat håret svart? mjo

78. Färgat håret rosa? nej
79. Spytt upp maten utan anledning? nej
80. Ätit dig mätt på godis? ja, vem har inte?

HUR MÅNGA GÅNGER HAR DU?
81. Ridit på en häst? aldrig

82. Gjort sönder andras saker? hihi, n¨gra ggr...
83. Varit full? klart jag ränkat detta.. :S
84. Rökt? för många? 
85. Färgat håret? mååånga
86. Klippt av ganska mycket av håret? många ggr

87. Tjuvringt på dörrar som tonåring? hahahaha

88. Varit i Täby centrum? noll
89. Varit i Spanien? noll
90. Varit i Turkiet? noll

VS.

91. BDB vs. facebook? bdb, har ngen facebook

92. Amanda Jenssen vs. Marie Picasso? amanda
93. Killar från Sverige vs. Finland? sverige
94. Schack vs. fia med knuff? fia med hutt^^

95. Katt vs. hund? katt eler liten hund 
96. Lesbisk vs. Gay? gay
97. Tacos vs. tortilla? tacos
98. Dator vs. Tv? dator
99. Tim Burton vs. Steven Spielberg? ingen aning
100. Balett vs. modern dans? modern dans.

& den andra såklart.

Kom ihåg att du bara får använda ETT ord som svar. Bara ett.
Det är inte så lätt som det verkar!

1. Var är din mobiltelefon? - öööh
2. Var är din äkta hälft? - borta
3. Ditt hår? - mörkt
4. Din mamma? - sover.
5. Det bästa du vet? - musik
6. Din dröm inatt? - rolig
7. Din dröm/ditt mål? - leva
8. Rummet du är i? - mitt
9. Din hobby? - polare
10. Din skräck? - smärta
11. Vad vill du vara om 6 år? - lycklig
12. Var var du igår kväll? - anton
14. Vad du inte är? - kär
15. En sak du önskar dig? - lycka
16. Var du växte upp? - uppsala
19. Det sista du gjorde? - åt
20. Dina kläder? - mjukis
21. Din TV? - på
22. Ditt/dina husdjur? - inga
23. Din dator? - framför
24. Ditt humör? - trött
25. Saknar någon? - ja
26. Din bil? - mors
27. Något du inte har på dig? - tjocktröja
28. Favoritaffär? - veromoda
29. Din sommar? - lyckad?
30. Älskar någon? - ja
31. Favoritfärg? - många
32. När skrattade du senast? - idag

33. När grät du senast? - idag

Av bessibus - 10 april 2009 19:34

japp idag har jag varit med denna människa.

trevlans på hög nivå!

vi åkte ut och cyklade lite innan vi satte oss på en park bänkl och mös och snackade i de varma härligt soliga värdet.

sen bar de av til ica och sen hit för en liten visning av hur jag bor.

sen drog vi hem till henne för ngn h framför datorn.

nu hade jag tänk att försöka plugga lite på yoga arbetet och sedan gå ut och springa om jag inte ändrar mig^^

känner jag mig själv så sitter jag bara vid datorn resten av kvällen^^

jaja, hur som haver. livet börjar långsamt flyta på igen.

kanske kommer denna sorgsna människa bli otroligt lycklig igen.


tills vidare

solong suckers

/Selin

Av bessibus - 10 april 2009 14:11

jo men de börjar långsamt ta form här hemma! och de är ganska trevligt :)

från att ha varit kaos i snart 2 veckor så kan man faktiskt ana former i vardagsrummet och pricken över i:t är uppe i mitt rum nu! SPEGELN! hah jag i ett nötskal :P


nu är de snart dags att sätta upp min rullgardin tkr jag, hata värmen i mitt rum och hata att vakna i ett LJUST rum!

sen lite gardiner kanske och dammsuga skulle verkliegn inte skada!

lite tavlor så allt som sägs inte hörs och lite sånt.

btw jag vill ha svarta lakan!

sen funderar jag på att ta mig en promenad i vädret som typ börjar försämras lite. men vad gör de?

sen blire väl plugg som gäller -.-

3 saker som ska in nästa vecka och INGEN är klar! typ bara halvt påbörjad!


jaja så e de iaf.

tills vidare, solong suckers

/selin

Av bessibus - 10 april 2009 11:36

låten har etsatt sig fast.

Av bessibus - 10 april 2009 11:21

japp dagens planer ser uta tt bli, duscha och tvätta håret. sen dra en liten sväng til stan. måste köpa rakhyvlar och en ansiktstvätt och en bodylotion.

sen äre nog pluggga som gäller har 2 artiklar och en inlämningsuppgift till nästa vecka! :O
+ att jag måste komma på ett tema och fixa med en t-shirt som ska vara med i en "mode-visning" på skolan v.17

stressad.. nja inte alls! :O

asså jag hade tänkt skriva på som faan idag. hata att det är fint väder ute! när jag ska åplugga..

det gör ju peppet ännu större.

till kvällen blire nog springa som gäller. hade tänk görat imorse men va för hungrig och fick andra planer.


 

btw, detta är mitt nästa mål. spara pengar och fixa denna piercing!

mor min sa nämnligen inte nej.. men hon s ainte ja heller. men då tycker jag att hon får skylla sig själv om jag en dag kommer hem med den.

hon sa dock att jag skulle tänka efter och vara försiktig. men det är jag ju!


jobb+träning+sparande avpengar. mina nästa mål.

nej duschen kallar,

so longsuckers.

/selin

Av bessibus - 8 april 2009 16:37

em sitter hos sar aoch svullar i godis.

sitter och snackar skit, allt från boys till sex med boys ;)

så kom ni bara ;) två flickor i 17-18 års åldern i uppsala området.

först till kvarn!
vi kan äta godis från varandras kroppar. om d einte duger finns glass och grädde + sås.

detta blev porrigt om ngt.. menm ju fler destå bättre ;)


jaja kvällen bjuder på mat och träning aka glass m, chokladsås + sex. ;) och även film. (efter kelet) :P


haha nej vio hörs i morgon om ingen vågar sig hit. ;)

so long suckers ;)

/selin + s

Ovido - Quiz & Flashcards