Alla inlägg under april 2009

Av bessibus - 13 april 2009 10:00

japp så sant som de va sagt är de nog dags.

jag flyttade ju hit för 2 veckor sen och nu ska sita grejjerna slängas innan de som ska flytta in kommer.

vi ska slänga vår gamla "soff-grupp" och ta de sista från lägenheten och förrådet.

så de är nog miina sista timmar där nu.

jobbigt? nja lite. de ända jag faktiskt saknar är vårt gamla badrum (högre BÄTTRE toa och vårt badkar.. skit krångligt att raka benen nu men oroa er inte jag ska hitta bästa tekniken och dela med mig av den :D

och sen saknar jag mitt gamla rum lite..

mest av allt min gamla säng plats.

en vägg och ETT "mörkt" rum.

*drömmer mig bort*


nej nu m¨ste jag byta om och sätta i ett hårspänne, luggen är ett helvete!

kommer kanske tillbaka till typ 13,00. så äre typ plugg som gäller, SUCK!


aja,. ha en bra dag, solong suckers

/selin

Av bessibus - 12 april 2009 22:07

flickan ska ta igen sömn, skönt!

jag behöver sova. ska öppna upp balkongen lite borsta tänder sätta på tv:n och sova.

imorgon äre städning och pluggning som gäller.

solongsuckers.

/selin

Av bessibus - 12 april 2009 18:53

jag skulle vilja ha:

1. industrial

2.rook

3.snug?

4. anti tragus?


septum, as snyggt.. passar man?


detta är ngt jag verkligen vill ha!

skulle vilja ha 2 på samma sida. en plutt och en ring. SNYGGT!


likadant med denna!

tungpiercing, innan årets slut ska jag ha den, end of story!


sen e de bara gaddningarna som saknar.

men som tar jag en annan gång.

har du ngn piercing, eller åsikter om dessa?

dela gärna med dig.

/selin 


Av bessibus - 12 april 2009 16:33

japp igår va de tänkt en sak men jag dissade det tyvärr, sry tjejer.

drog till norrhagen för en mkt intressant natt.

sara tog bussen in till stan vig 8 så vi 9 mötte jag upp henne och vi drog till statoil. haha, folköl.


sen började den vanskliga färden på en cykel ut dit, samtidigt so vi drack öl. som inte borde klassas som öl. haha, så himla vagt^^

aja, efter ett tag hittade vi en cykel som vi snodde, tack för natten cykeln.

så det gick ngt bättre efter de.

väl framme va de lovat minst 6 pers, sprit och fest.

vad finner vi när vi kommer..?

jo husägaren (danne) sovandes på soffan och mange som gör sig en macka^^

hahahaha. asg.


alle kom och så väkte vi danne.

och vi 5 hade de ganska så trevligt^^

natten kom och sovplatserna byttes hit och dit.

när jag väl somnat bredvid alle i dannes hem så knackar folk på dörren.

klockan är nu 3(!!) på natten. jag dum som jag är klär på mig lite kläder och öppnar. (för jag orkar inte höra dom skriva och banka så jävla mkt!

och de skulle ja ju INTE gjort!

vill även poängtera att man ska inte väcka mig på natten.. ingen bra människa blir jag, humöret är inte på topp då eller.


3 fulla små flickor kom och satte sig och söp.

jag springer ivägd´för att väcka danne, irriterad och upprörd över att blivit väckt och för att jag öppna dörren och fann de där.

danne vill ju dock inte alls vakna. sara är vaken, men liv i den gossen gick inte att få. så jag snor en cigg och drar tillbaka snackar med alle och sen drar tillbaka och får liv i danne som går hem! tack.

men efter detta spårar de mesta.


en av flickorna, (förlåt att jag itne komme rihåg ditt namn) börjar så irritera sig och mucka med mig.

jag gör inget, jag tittar på henne,

hon: titta inte på mig så där.

jag: hur tittar jag på dig då?

hon: så där! du kollar snett.

ja denna diskution fortsätter hela jävla kvällen. danne är ju happy över de. NOT! det hela får mig att tänka på ksk.^^

asså jag får ite titta på henne, tittar jag på henne är de fel. tittar jag itne på henne är de fel. tittar jag på danne är de fel. tittar jag på ngn av hennes kompisar är de fel!

en gång sa hon att nästa gång hon tittar på dig(en av hennes polare) ska jag knäcka näsbenet på henne!

men ba WTF!!? :@ vad är problemet?


vad har jag gjort för fel? är i min skalle.

hela resten av kvällen muckar hon med mig, hon kommer till mig och "letar" fel som hon inte ens hittar, ett tag va hon faan på väg att slå mig.

danne sa asså hon kan slå dig. jag säger jag men då hoppas jag faan att du är imellan oss..

han ba men jag är de nu.


och lilla rara söta människa. du gilalr mig inte men du kunde inte ignorera mig heller, och jag fick inte göra det heller, inte heller fick jag titta på dig eller snacka med dig. sket jag i att snacka med dig va de även fel.


jag vill poängtera att jag inte tar och snackar eller muckar eller börjar en ända diskution med denna flicka.

det är hon som börjar hela tiden. jag bara försvarar mig och bygger pp en mur.


ja vad ska man säga!

när klockan är typ 05-06? på morgonen ger jag upp.

hon kallar mig idiot, jag vill ha anledning vf hon säger att anledningen är typ för att jag frågar, fattade verkligen inte de.

jag säger att jag verkligen inte är en idiot. för de är jag itne. men hon kunde ju inte komma med bättre.

sen säger hon att jagska gå och lägga mig.

de kan hon väl ge faan i att jag INTE ska!

jag går in på toa. och tar ut mina aggrissioner, medans danne och flickorna går och badar i iskallt vatten. skönt?


ngn gång efter detta drar dom. tack för de.

jag gick och la mig och spenaderade ca 3 h i en trång säng med sara och danne.


när klockan är 08.45 sticker vi in mot stan, bk kallar och sen bar de hem.

jag duschade och åt lite innan jag stupade i säng.

"natten som va" sov jag bara ca 1-2h.

hemma i min säng sov jag typ 4.

SKÖNT!


vf kunde hon inte sluta bry sig?


nnu sitter jag här och ska ta mig ett glas med vatten och dega lite till.

detta är rörigt skriver och orkar ngn läsa detta, grattis.

frågor får gärna ställas.

min är hur fan orkar man bry sig så mkt i ngn man inte gillar?

selin

Av bessibus - 12 april 2009 11:12

alla är inte gjorda för att gilla mig, och jag är inte gjord för att gilla alla.
men att folk orkar lägga ner så mkt energi på ngn man inte gillar och stör sig på är faktiskt ett mysterium för mig.
catfight nästa?

Av bessibus - 11 april 2009 19:11

japp så är de sagt, berättar imorgon om hur allt detta slutade.

Av bessibus - 11 april 2009 16:27

japp idag har jag varit hurtig, va ute och sprang imorse (10,00) 2,5 km.. gick typ 1/3 = dålig kondis och igen vilja.. dåligt, bättring där..

sen åt jag frukost på balkongen och solade i typ 2-3h innan jag drog till stan med pettersson & moa.

nu sitter jag hrä och väntar på mat, och funderar över om jag ska ta och pallra mig ut till norrhagen ikväll efter vi grillat mashmallows? stavning?

om de nu blir av. verkar liiite tveksamt.


aja, nu ska jag bli social på msn. so long suckers.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards