Alla inlägg under januari 2009

Av bessibus - 9 januari 2009 15:21

liite ny design, försök till lite mer vår.

jag vill ha vår o sommar nu, jag är trött på jackor o kyla.

jag vill ha värme o sol :D

så detta är lite vår men inte för mkt vår.

ha det görr people.

/selin

Av bessibus - 9 januari 2009 14:55

ja skolan va ju kul att gå till efter ca 2-3h sömn!

kännermig verkligen på topp.. typ som en förkyld zombie eller ngt.

så hoppas på mer sömn nu idag :D

skippade även trafikkunskapen idag.. mkt dåligt, men jag orkade verkligen inte. skärpning där.

vad händer nu då?

jo jag ska sätta på mig myskläder o hoppas påa tt filmen är klar snart så då ska jag se den :D

de e panic room, love it!

over and out.

/selin

Av bessibus - 8 januari 2009 18:13

idrott. va ju inte med, så vi skulle gå till skolan men vi fick gå på stan ist för de bad så snällt.

vi (sandra, sara a o jag) började med att dra till it-gymnasiet för att träffa upp saras kille. vi hade lite bussproblem men vi kom dit tillslut. där va vi en stund o ba va.

efter de va vi lite hungriga så vi drog till donken å åt, o efter de blev de stan, sara lämnade oss o drog hem för att städa ur sitt rum men sandrao jag drog runt, i timmar! haha, mysigt va de iaf.

kom hem kanske runt 17.15-17.30- åt då o nu e jag här. ska strax åka till ikea o kolla på blommor, o sedan handla mat.

sen blire kanske sitta här eller duscha o klägga sig o kola på tv.

e grymt trött så de e nog ett alt.

hur som helst, ha det görr därute.

/selin

Av bessibus - 7 januari 2009 19:06

skola imorgon igen då då.

ska bli kul o se alla igen :D

+ att vi har bara 1 lektion, idrott, från 10.35-11.50 el ngt, o jag ska inte vara med. e förkyld -.-

sen ska jag på stan, mys.

ska göra sällskap m tiff sötot till idrotten.

btw måste säga jag hatar min cykel, den ger upp när de e kallt ute!

aja, ska strax kila in i mitt rum.

ha det gött people,

/selin

Av bessibus - 7 januari 2009 12:21

ska bjuda på lugna sjukt bra metallica låtar.

enjoy.

  • nothing else matters (alla lär veta vilken detta är.)
  • mama said
Av bessibus - 7 januari 2009 10:39

så här är det, jag börjar bli smått trött på min musik, jag vill ha ngt nytt som gör att jag ramlar av stolen typ.

därför skulle jag vilja att ni tipsade mig om musik som ni lyssna rpå och tycker är bra.

jag är öppen för allt.

så skirv på om band o artiser.

/selin

Av bessibus - 6 januari 2009 13:47

jag är sugen på 2 maraton i filmer.

nr 1. e batman.

alla batman filmer, har alltid gillat dom på ngt vis. såg nyss the dark knight, den e grym. och fick nu då världens lust att se alla igen^^

nr 2. e matrix.

har typ gillat dessa filmer med.


asså jag har ngt för filmer som e lite inte off men liksom lite orealistiska men ändå realistiska. fattar ni?

haha probobly not.^^


men men ngn som e sugen att se dessa med mig inom snar framtidtyp^^

hör av er då.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards