Alla inlägg den 15 januari 2009

Av bessibus - 15 januari 2009 19:26

låten har jag haft i huvudet i 1h nu! herregud

bjuder påden här. de som e off är att de ine riktigt e jag .. :O

Av bessibus - 15 januari 2009 18:40

Ooh
Standing by a broken tree
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by the light comin'
Over all as she
Spoke with a voice that,
disrupted the sky.
She said,
"Walk on over, yeah
to this bit of shade,
I will wrap you in my arms"
And she said,
"Let me sign,
let me sign."

Av bessibus - 15 januari 2009 18:30

hade idrott idag på morgonen.. o vd har jag glömt. BYXOR! så de blev inge spring för mig del^^

sat o läste på om mat m stafberg. o tifff. drog till skolan åt o sen va de sh, trög lektion o om de fanns en trögare syo!! känenr bara orka fattar fortarande inte typ. inviduella valen lär bli kul.. -.-

ska iaf ha styrka o kondition sista perioden i 3:an, KUL! o jag väljer de själv :Dhaha imponerad!


sen drog jag hem i SNÖOVÄDRET! men kom igen ge mig vår o sommar inte snö o driv-is!

aja man kan inte få allt ilivet.

degade bara när jag kom hem, såg på film duschade. åt.

nu sitte jag här o väntar på bättre tider.


o hurrni fan va skönt m helg! jo ni hörde rätt. HELG! har inga lektioner imorgon :D mkt skönt.

ska som sagt kolla in lägenheten då :D ska bli lite kul iaf sser jag att mitt rum blir mindre eller ngt cp i planeringen blir jag depp igen!


de va ju typ allt för mig.

so long suckers! :P

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards