Alla inlägg den 21 januari 2009

Av bessibus - 21 januari 2009 22:49

herre gud vilken film!

jag är helt kär, jag har inte bölat så mkt till en film i hela mitt liv!

snacka om beröring.

den får 5/5 i betyg.

seriöst se den!

dessa killar borde existera i verkligheten men de gör de tyvärr inte^^

hur som helst jag rekomenderar denna film varmt.

kolla in trailern, nedan, nu säger jag godnatt.

/selin

Av bessibus - 21 januari 2009 18:45

ja jag tänkte lägga till lite mer katgorier så de e lättare att hitta i min blogg. men gud va jobbigt de e att placera om allt, jag orkar inte göra mer av det nu, men en annan gång kanske, så de e lite oordning nu i de gamla inläggen men det lär ju inte va många som kollar dom så^^

hur som helst laddar ner p.s i love you nu. den verkar va klar snart så funderar på att gå å duscha o tvätta håret o sen se på den :)


har diskar allt idag :D känner mig så stolt, o gud vilket sug på coca cola jag har. ringer mor min för att kolla om hon vill köpa. o ringde nyss hon sa nej.. -.- får nöja mig m juice o vatten dådå.


nej vi hörs, orkar itne skriva mer meningslösa saker.

/selin

Av bessibus - 21 januari 2009 16:06

jag är mkt för hygien o dofter o annat smått o gott.

tex. jag älskar att duscha väldigt varmt o väldigt läääänge ;)

och att sedan smörja in sig i ngt väldoftande.

mkt mysigt är det.

tipsar här med om the bodyshops produkter, har alltid gillat dom men de e lite dyra men jag tycker att de kan va värt, så bli medlem där :)

även om ni har väldigt torr hy tipsar jag om eucerin tvål o lotion som finns på apoteket. helt underbart bra. doftar inget speciellt men fukten är ett faktum, en klar favorit till min vinter torra hy!

ansiktskrämen är helt underbar! här snackar vi liksom fuktbomber. så till er m torr hy apoteket nästa, grymt värt.


sen är jag grymt mkt för hårprodukter.

jag har inte frisörshampoo men funderar på at skaffa, trots att jag är nöjd med mitt jag har nu, (gliss - skyddar som yttre påverkan, som sol o fön, mm) och sen om jag vil framhäva mina lockar har jag i en produkt från l'oreal, som helt enkelt framhäver lockarna mkt enkelt.

omjag int vill de så självtorkar håret (om det finns tid) o sen tar jag i värme skydd för plattång som ävn gör att håret håller sig platt längre.

efter de har jag i got2be, moulding gum, o lite glansdroppar (ibland bara)
o toppen över i:t hår spray, och ska upplysa att jag har bara hårspray i håret när det är platt, annars skiter jag i de ;)


lite smått om mig där. orkade tyvärr inte bilder :/
ska försöka bättra mig på det :)

nej nu ska jag diska o laga mat, vi höres.
/selin

Ovido - Quiz & Flashcards