Alla inlägg under januari 2009

Av bessibus - 24 januari 2009 10:11

moa o pettersson kom över hit igår, mkt mkt mys, o moa din tönt saknade har du varit, o snacka om att du va trött. hon drog vid 9, då satt jag o pettersson lite vid datorn sen runt 22.30 bestämde vi oss för att dra til lindell som såg på film m några kompisar.

haha, jag är grymt stolt att jag hittade dit :D

hur som helst vi såg spiderman III kulkul, efter de drog 2 boys o vi va 5 kvar, hah vi sjöng singstar.

måste säga att jag är mäkta imonerad av lindells skills. höll på att loosa mot han ett tag :o men det hände ju såå inte. haha.

sen dog jag o pettersson bussen hem 02.30 o vet ni, bussarna hem till mig slutar gå då! 02.31 går senaste bussen hem till mig från stan (av 2:an o 8:an iaf, sugande) så vi fick gå hem från stan o de gick ju de med, men jag frööös.

drog hem o la mig framför tv:n, la mig runt, 4. vaknade lite över 9 av tessi som sms:a , ska snart ringa dit.

nej nu ska jag ta kaffe.

ha det bra people.

/selin

Av bessibus - 23 januari 2009 16:03

.. och då snackar vi inte bara fysiskt,

vf tvingar jag bara inte iväg mig?!

typ försöker inbilla mig mer att de e inte är så cp somde faktisk är!?

just nu dampar jag totalt på ALLT, seriöst, laddar ner 3 filmer, det går så segt o jag stängde ner programet, och öppnade igen för att typ få en falsk hjärtattack, det stod att det inte gick att hitta de filerna jag laddade ner, men de gick de :s lite galet.

så ska väl snart laga lite mat att peta i mig, har inte haft mkt till matlust idag. så ska typ koka pasta o exprimentera mig till en sås, brukar bli bra^^


dampen börjar lägga sig, o jag känner mig typ bara tom, ingen lust till ngt, förutom typ ngt alkohol haltigt o en cigg, vore liiite fint just nu. ärligt. klarat mig i en vecka :D happy o jag låter så som ett sär.


mor min har även lämat mig till imorgon klockan 12-3 el ngt, skönt, slpiier jag bråk eller annat cp m henne.


btw moa är tillbaka. kul kul.

Av bessibus - 23 januari 2009 09:44

kalla det vad ni vill jag orkari nte bry mig.

natten va hemsk, och vi stannar där, ni behöver inte veta vf.

nu sitter jag här, tröttheten är enorm, humöret är sämst, o jag mår sjukt illa. just därför tänker jag inte dra mig till skolan idag, jag ORKAR helt enkelt inte.


huvudet på mig mår inte bra, hela jag mår inte bra, faktiskt, och det resulterar med att inget blir bra, så att stå å sminka en svår o detaljerad sminkning är inte lockande alls. o trafikkunskap borde jag gå på. men jag är i mitt orka tillstånd o så bryr jag mig knappt om ngt. borde eller måste typ gå å hämta mina sh papper om jag inte har dem hemma, suck. o trafikkunskapen så jag kan läsa ikapp. när jag väl pallar med det!


igår satt jag o tänkte på om um besöken hjälper.

jag emnar visst mår jag ngt bättre o visst tar jag ansvar för hur jag mår men mår jag bättre eller är det inbillning som typ när man tar vitaminer? ni vet jag tar en vitamin o bara för att jag har tagit den mår jag bättre fast egentligen mår jag lika, psyket lurar en liksom till att man mår bra. förstår ni?

är det så för mig nu? det har jag funderat på, jag menar ju mer jag går där destå mer tänker jag på de, destå mer blir de skit, fast inte på samma sätt som innan.

oj vad detta blir rörigt. men jag orkarinte ens bry mig om det. jag har redan förlorat så många läsare så. kan säkert tappa lite flera, de eliksom inte anledningen till att jag skriver från första början.


ha en bra dag.

/en f*cked up. selin.

Av bessibus - 22 januari 2009 20:47

                                                 

There will come a day when all of this is in my past
And there will come a day when you're out of my head at last
I'm trying not to fall
Damn it's such a long way down
But here I am

Av bessibus - 22 januari 2009 17:51

ingen har väl undgått denna snygging?

robert pattinson, jag har sett lite filmer som han gjort.

1. kollade jag in harry potter, där han spelar cedric diggory, o alla har väl sett den..?

2. the haunted airman - en lite konstig film men han e ba så bra o snygg, så de e lugnt, slutar lite onstigt dock. utspelar sig under andra (?) världskriget, o han e soldat som blir förlamad o hamnar på hem, där han får lite sjuka tankar.. eller?

btw jhan o jag delar samma skräck!

3. haha, han är så bra osm tönt att jag typ dör! haha, filmen är a bad mother's handbook. störtskön film typ^^ helt underbar!


självklart har jag även sett twiligt! helt underbar o rekomenderar böckerna mkt starkt!


bjuder här nu på två klipp. det första är från the haunted airman.

det andra är från a bad mother's handbook

enjoy-- selin

Av bessibus - 22 januari 2009 17:24

idrott idag o jävla svanskota säger jag bara! det gör såå ont!

hur som helst runt 1 drog jag till guc o stod modell åt tessi,. väntar på bilderna, så får ni se sen.

hoppade runt lite där sen o det gjorde ju gott för svanskotan.. NOT! det gjorde sjukt ont, så de e inte direkt bättre där.

hur som helst va de kul på guc.


sitte rhär nu, åt nyss o e grymt sugen påcoca cola, hoppas verkligen att mor min köper de, vore göör snällt :)

hur som helst.

nu sitter jag här o fryser o är grymt pepp på film maraton en helg helg el ngt.
filmer jag vill se är:

  • martix filmerna
  • batman filmerna
  • fantomen på operan
  • moulin rouge
  • grease
  • dirty dansing

haha vill upppysa om att jag sett alla, men en repris är aldrig fel!

allt för mig,

/selin

Av bessibus - 22 januari 2009 09:22

först vill ja be om ursäkt om bilden o ljudet är ojämt i trailern nedan.

och måste hänga ut detta.. lindell har sett twilight :o  haha


o nu sitte rjag här framför datorn, äter lite grann.. ska strax fixa mig lite o packa ner idrotts kläderna, o bege mig till fyrishov.

efter de blir de lunch o sen ska jag höra med min grupp vad vi ska göra idag o försöka göra det på fritiden.

sen sk ajag dra till tessi o guc, ska stå modell för henne där. kul.

sen bär de av hem igen.


klockan är nu 09,26. o jag ska ta lite mer kaffe o gå å börja packa väskor mm. o fixa mig lite smått. iaf. håret o kanske lite smink om jag inte sätter på mig de sen.

ha en bra torsdag, people.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards