Alla inlägg den 28 januari 2009

Av bessibus - 28 januari 2009 20:41

.... not! ni har blivigt lite dåliga på de. faktiskt. keep up. :)

Av bessibus - 28 januari 2009 18:40

jag säger bara, han får så pierca mig när han vill.

just love him, han e så rå-härlig.

btw em.. typ varning för känsliga tittare. inget alvarligt visas, men vissa kan nog finna det lite obehagligt, eller liknande.


Av bessibus - 28 januari 2009 18:09

ja just det glömde säga det, idag gav min cykel men alla sina små problem upp lite. däcket sprack upp ca 3-4 cm! :o o den har ju haft andra fel så det blev ett besök hos "doktorn".

haha, de som skulle fixas va:

  • däcket ofc
  • låset, de jävla låset är nu fixat, fatta att det kan gå så lätt att låsa en cykel?
  • handbromsen
  • kedjan
  • eventuellt lyset

ni skulle så se hans min när jag sa problemen^^ han måste så ha tänkt "bra cykel du har" eller "äntligen ngn med mkt problem så jag kan tjäna pengar".

hur som helst, jag fick gå från brantingstorg, för jag fick itne cykla på cykeln för mor min, så jag gick direkt o lämnade in den o nu är den hemma igen, de gick fort^^


hungrig är vad jag är nu, vi sk aäta ungspannkaka om ca 30 min, DET TAR SÅÅ LÅNG TID! men gott äre^^


imorgon äre skola igen dådå, idrott sen ska vi i klassen på en rättegång, mkt intressant.btw blir nog en tidig kväll ikväll. behöver sova! jag rä så hemskt trött. jag tar väl typ igen mina försvunna timmar som jag förlorade enormt av för ngn vecka sen, sover fortfarande cp men betydligt bättre. o de e ju bra :)


nej nu blire romeo o julia innan maten.

so long suckers

/selin

Av bessibus - 28 januari 2009 14:52

de e kort! igen


like i said de e kort o vågigt o rufsigt! de vågiga gillar vi INTE! de ska strax plattas bort tror jag ^^ men men så ser de ut!

o people jag har laddat upp 100 bilder nu! vill jag ladda upp nya, alltså inga som är i "lagret" måste jag betala 20kr för 100 bilder.

de e ju lite sugande. men men så är det!

nej nu ska jag ta ngt att äta, vi hörs.

/selin

Av bessibus - 28 januari 2009 10:29

sitte rhär ska strax dra mig mot praktiken. hoppas att jag inte dör^^

åt lite nyss blir cp m mat idag -.- hatar det, men får äta ordentligt när jag kommer hem typ 14.30

ska ju klippa mig idag klockan 1. ska blir mkt skönt, e så trött på detta svårtformade o långa hår jag har fått. så ska klippa va de en bit, vet inte riktigt hur dock, men är sugen på en förändring.. hellugg kanske? eller typ kort kort? nej inte kort kort, de skulle jag inte må så bra av ^^

men som sagt först praktik i ca 1,5h, ska gå igenom lite papper o typ "regler" o sånt, o kolla hure blir m mat o raster mm.

e lite pepp för detta, o lyssna här fr att jag har praktik denna dag får jag sovmorgon, tors-fre, guuud så skönt!


o people jag e sugen på party! ge mig ett liksom! haha.


statistiken här är lite kul. först är det spurt uppåt, sen typ "dött" o nu söprtar det igen, de e så kul. 90 pers till denna månad o jag slår mitt rekord på mest besökare imånaden, vore kul men d ee ju typ liiite omöjligt^^

men emn kul att ni läser iaf.

men men ska kila nu ha en underbar dag,

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards