Alla inlägg den 16 januari 2009

Av bessibus - 16 januari 2009 19:35

okej ett lite cp allmänt ämne..

nr jag sitter vis datorn har jag ofta ngt i munnen, vet ej vf men de brukar va ngn form av plast jag tuggar sönder typ^^

idag är de en ipod plast bit som ryker, o jävlar vilka läppar jag har! omg!

haha, frågan är nu...

brukar du ha ngt i munnen eller "pilla" på ngt när du e vid datorn eller rent allmänt?

jag har ofta "saker" i munnen..

när jag är riktigt nervös brukar jag sätta en hårnål i munnen..

helt galet men så e fallet.

men men allt från mig peace out

/selin

Av bessibus - 16 januari 2009 15:14

"Here I Am"

I'll protect you, don't be scared
No matter what, I will be there
I'll be gentle, I'll be light
These are the words you whispered in the night

Here I am
Here I am

Now I'm standing in the cold
(Everything is said and done)
Atomic winter in my soul
(From the absence of the sun)
The only remedy I know
Is I gotta let you go

But where were you when I was scared
A broken promise left me here
A post-it note is what I've got
It says: "I'm sorry, but I know you're not"
So
Here I am yeah
Here I am


There will come a day when all of this is in my past
And there will come a day when you're out of my head at last
I'm trying not to fall
Damn it's such a long way down
But here I am


And Now I'm standing in the cold
(Everything is said and done)
(From the absence of the sun)
The only remedy I know
Is I gotta let you go

Av bessibus - 16 januari 2009 13:07

                                            

först bakade jag ju kola/siraps kakor, detta blev resultatet. GOTT!


sen är ju jag jag, o jag hade ngt tråk under jäsningstiden av brödet.. så lite mjöliga flum bilder blev resultatet^^

sist men inte minst min laborerade bröd, mkt gott.gjorde vissa naturella o i vassa körde jag ner lite kryddor. mkt GOTT!


alltför mig just nu. /selin

Av bessibus - 16 januari 2009 12:11

dagen började tidigt och tyvärr utan frukost. vi har inge smör, bröd, mjölk, fil eller ngt, (fattig familj i vet^^) så de blev 3 koppar kaffe :D

drog iväg på en lägenhetsvisning med mor, vi fick se en likadan lägenhet som vi ska flytta till. alltså inte en spegelvänd eller ngt utan ex axakt lika dan.. och det ser så LITET ut! jag tror jag smäller av! ska vi två bo på den lilla ytan?! herregud, vi har tak över huvudet iaf. hissen går btw skitfort. hah inte som våran här? man tror att de e ngt fel innan den åker i väg i långsamtakt o högljutt. btw hissen där pratar :o

hur som helst köket är ganska litet, vardagsrummet är SKIT LITET! mitt rum är ngt mindre än nu, men helt okej. terasserna är helt jävla underbara o ja ni hörde i plural vi har 2 st ;) o badrummet ja det ät större än de vi har nu, tack o lov, jag menar de e svår å få ett mindre än de vi har nu.

så överlag e de väl helt okej, men det känns ändå inte riktigt bra. btw våran utstikt består av ån o hustak.. liiite deppigt men men. jag har iaf finast utsikt.


när jag kom hem runt 10.30 började jag baka.

gjorde kolakaor eller sirapskakor som vissa kallar dom, (svingott till kaffet) och nu bakar jag BRÖD, matbröd, jag behöver ju frukost, så laborerade mig fram till ngt. hoppas att det blir gott :D

(bilder kommer sen)


så vad ska jag göra nu då? hmm.. vänta på att brödet ska jäsa klart så de kan gå in i ugnen. o sen äta bröd, de får bli min lunch, haha, hjag är såå nyttig.... not!

men jag gilal rinte dagens matvanor, jag vill ha bröd till frukost o äta riktig mat, men idag verkar inte de bli av.


funderar på att se på ngn film, vilken vet jag ej, men ngt blir de väl.

bilder kommer som sagt, ha det bäst people.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards