Alla inlägg den 14 januari 2009

Av bessibus - 14 januari 2009 13:58

just nu är min skalle ett slagfält.

ett slagfält av tankar.

jag tänker på den person jag minst av allt vill tänka på!

kollade egenom breven, kollade igenom mitt svar. jag va TYDLIG! jätte tydlig, är han trög eller?

de e de som verkligen har dominerat våra samtal. va jag tydlig? vad jag vill? vad kan hända?

kommer ihåg första kuveret, julen 07. 15 min innan jag öppnade kuvertet, 5 min innan jag läste. gråtandes resten av dagen o helt messed up.

kommer även ihåg en jul för längesen, fick en julklapp trots ingen ettikett visste jag vem den kom ifrån, lukten avslöjade allt.

ett lambi får. snacka om att bränna pengar på mig!

jag kommer ihåg att jag gick in i mitt rum, luktade på den. länge. tänkte, tog min parfym flaska o dränkte den i doften.

röken va nu bara ngt långt borta.


vi sitter jag här x antal år senare, men ett hjärta som gör ont. ett hat, tankar om en människa som inte förtjänar dom eller min förlåtelse.


ska ta med mina brev nästa ggn. de har jag bestämt mig för. o mitt svar, se vad han tycker, han borde tycka att jag av tydlig, jag va verkligen tydlig.

jag kommer ihåg hur många ggr jag skrev om de, jag lät för aggressiv, för mkt svordomar, de va typ bara fula ord, fick ta bort lite o få fram ett budskap ist för bara hat.


jag hatar min lediga tid just nu.

jag bara tänker...


/selin

Ovido - Quiz & Flashcards