Alla inlägg den 12 januari 2009

Av bessibus - 12 januari 2009 16:00

ja ni idag var det skola som gällde, hade datorkunskap. mkt givande må jag säga, vi hade sh, inte lika givande kanske^^

och sist men inte minst svenska.


efter skolan följde jag med sandra, till hennes jobb o fixade en liten provomgång eller vad jag ska säga, ska sitta där i 3h (?) imorgon mellan 10-13, får se hur de går, e lugn just nu, när de känns som att jag kanske kommer få mer pengar :D men sjukt nervös kommer jag vara imrogon då jag ska ringa runt till folk, jag som inte gillar att ringa :o. men de ska gå bra, de har jag bara bestämt mig för!

och sen ska jag till um klockan 13.30 el ngt, i hope, springer o kollar o vad ser jag, 1h fel! jag ska va där 14.30 aja, hittar väl ngt att göra, kan läsa lite romeo o julia som jag ska göra i skolan, eller typ göra st arb. jag hittar på ngt liksom.  orkar itne dra hem iaf.


vad händer nu då?

jo jag ska ringa till mor min o sen virus söka datorn.. kul? nej!

btw jag är hungrig! haha, ska ta mig ngt att äta.

ha det gött

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards