Alla inlägg den 10 januari 2009

Av bessibus - 10 januari 2009 13:39

jo jag tänkte säga det nu, för jag har inte för mig att jag skrivigt det här eller? har jag de får ni se det igen dådå ;P

och jag ska upplysa om att de e inte är som nyårslöften, de brukar jag inte kunna hålla men nu jävlar ska jag hålla detta!

  • jag ska börja träna, så fort jag får pengar ja då jävlar blire friskis kort :D
    sen flyttar jag ju även den 4 april o hamnar otroligt nära en slinga på 2.4 km som jag tänkte springa lite då ;)
  • jag ska skaffa ett jobb. nästan vad som helst, ska skriva mitt cv o skicka ut.
  • fylla 18.. nog för att de är i dec så är de ngt jag ska göra.
  • o när jag fyllt de ska jag pierca mig, tungan o kanske läppen o kanske en industrial, e lite sugen på den faktiskt. (möjligtvis naveln) sen även en tattoo men det lär kanske ske i början -10

exempel på det jag vill göra.


men utsmyckning av kropp lär ju så verkligen hända i mina levnads år.

japp de e de som är säkert i år. ha de gött people.

/selin

Av bessibus - 10 januari 2009 12:25

efter film o mat o så igår drog jag ut med älskade p.

vi åkte buss igen^^ de e faktiskt ganska så mysigt :)

efter ha åkt ett bra tag drog vi till donken o köpte kaffe och började gå hemmåt o snacka. mktmkt mysigt.

livet är inte alltid lätt för vissa som är lite borta ibland, sammanfattar ett samtalsämne typ^^

hur som helst kom hem runt 23.30 el ngt tog mig då en macka o juice o tittade lite på tv innnan jag gick in o duschade o la mig, asså jag illar att duscha mitt i natten har jag kommit på. haha.

vaknade sent idag typ 11.30 :O omg, jag sov! hallelujah^^

nej nu ska jag ta o fixa mig så får vi se vad som händer idag.

ha en bra dag :)

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards