Alla inlägg den 18 januari 2009

Av bessibus - 18 januari 2009 18:51

  • det här gillade inte jag alls när de kom, men de e ju så bra! vad tänkte jag med? version körslaget (btw älska killen i blått hår! stört skön!)brolle jr. - watching the star
  • nästa låt då? jo minnen snackar vi nu, hammerfall.. när jag hörde dom live va de så långt från min musik stil som e bara gick^^ jag kommer ihåg hur jag kände bas o takt i kroppen denna underbara känsla, typ 2-3 på natten på storsjöyran, o liten va jag också^^ hur som helst är detta min musik stil nu.
    hammerfall - hearts on fire
  • kommer ihåg nr jag såg denna video första ggn, läängesen, de va innan jag va som jag är som jag är nu.
    gillade det inte men ändå gillade jag de lite helt galet nu e de en favvo iaf..
    snook - snook svett o tårar
  • cornelis i mitt hjärta! han e ju så himla bra! galet härliga texter. ja urskön! låten jag bjuder på här är:
    Cornelis Vreeswijk - Polaren Per är kärlekskrank
  • så kommer vi til the king. elvis. behöver man säga mer eller?sry för dåliga kvaliten..
    elvis - jailhouse rock
  • folk underskattar så gammal musik! the platters tex. sjukt bra musik! skit inte i gammal musik för att det har några år på nacken!
    the platters - the great pretender
    the platters - only you
  • inne på gammalt som vi nu e. då tänker jag så på sea of love! lyssna o njut bah!
    Phil Phillips - Sea Of Love

det får räcka people. säger bara nostalgi!

/selin

Av bessibus - 18 januari 2009 14:01

ja ni. norby va destinationen igår.

fest. trevligt trevligt. m mkt mysigt folk.

allt tog slut runt 1-2(?) va? hur som helst, då får man ett sms o drar o träffar d.

vi gjorde inte väldans mkt, vi gjord epraktiskt taget inget alls.

la oss runt 4. jag sov max till 8 o de va "hackig" sömn.

drog hem vis 12.30 då mor kom o skjussade mig o danne va helt inne i wow^^ haha.

så nu sitter jag här. liite bakis. faktiskt :o och typ sjukligt trött o ett fint sugmärke på halsen, vi tackar sara för detta :)

ska typ gå å duscha o sedan sova en stund.

allt från mig. nås på mobilen

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards