Alla inlägg den 4 januari 2009

Av bessibus - 4 januari 2009 17:37

jag va aldrig m moa idag, jag orkade typ inte.

gick ut o gick en sväng (1.5h) och kom hem som en isbit, värmde mig under täcket o tog en varm dusch för att sedan se elizabethtown.

nu sitter jag här o laddar ner lit emer bra musik, har fan tröttnat lite påd et jag har :O helt galet i know. hur som helst.

ska inte göra så mkt mer.

ha det gött..

/selin

Av bessibus - 4 januari 2009 10:29

ja ni, imorgon lämnar moa oss..

ha så kul typ^^

så jag tänkte va lite m henne idag men jag ska även ta en promenad o mysa lite. bara gå helt ensam m musik, vet nu hur mys det är?

skolan börjar snart också. fan liksom jag vill ha mer lov^^

men men så är det o hurrni de e 329 dar tills jag blir 18 :D yaay^^

ha det gött.

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards