Alla inlägg under januari 2009

Av bessibus - 1 januari 2009 21:21

denna eftermiddag "kväll" spenderades med sweet.

mkt mysigt hade vi. tackar :) <3

allt för mig denna gång

/selin

Av bessibus - 1 januari 2009 10:43

ja ni första dagen på ett nytt år.

det känns lite bra´. känn ssom att jag kanske kan släppa förra året lite och se de som "en ny början".

har några nyårslöften iaf. får se hur de går m dom.

natten till denna dag va inge kul, va ju hemma som sagt, trodde inte att e skulle beröra mig så mkt, emn fan va de kom till mig, slutade med att jag sket i allt o sen blev det ju kaos m mobilen, cp sak. jag lovar lindell. du skickade säkert samma meddelande 10 ggr el ngt^^

aja vad händer idag då?

inte mkt vad jag vet, ska ut en stund ba tror jag. mys

aja, vi hörs,

/selin

Ovido - Quiz & Flashcards